FindHotel
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 31. oktober 2018

Flott hotell. Lobbyen er veldig fin. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Rommene er veldig flotte. Store senger. Badet er stort. gratis parkering. Frokost er god. Står og lager speilegg eller omelett mens du venter.

Takk, carolricoh
Anmeldt 8. oktober 2018

Fine rom og god mat i restauranten. Bassengområdet er mest for barn. God valuta for pengene. Flott beliggenhet og stort sett hyggelig ogvprofesjonelt personale. Her kan man kose seg, og rommene er store og flotte.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
1  Takk, torgeir688
Anmeldt 3. oktober 2018

Familie med to tenåringsbarn i familierom/leilighet der alt var ferdig oppredd og klart for oss ved innsjekk. Vi kom litt tidlig, så ventetiden var akseptabel i en hyggelig lobbybar. Godt utstyrt rom med god plass. Høy standard på møbler, inventar, lys og baderom. Flott frokostbuffet, praktisk med rimelig matpakkeløsning, fint med flere restauranter - vi spiste dermed alle våre måltider i regi av hotellet. Hyggelig bar ved bowlingbanen, bra med sports-tv som tilbud, en del støy (som man måtte være forberedt på). God opplevelse med svømmebasseng og service i den forbindelse. Blid og service-innstilt betjening i alle ledd! Flott med gratis parkering i hotellets kjeller. Fremragende wi-fi! Omgivelser: flott turterreng også på høsten, enten rett utenfor hotellet eller korte kjøreturer unna. Mye sykkel, og det er flott, men var ikke relevant for oss denne gang.

Romtips: Flere leilighetsalternativer for familier som ønsker å bo sammen.
Takk, jonbran
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Har bodd her i forbindelse med jobb flere ganger og det skuffer aldri. Første inntrykket når man kommer inn på rommet er helt fantastisk. Veldig god størrelse, rent og friskt rom. Kjempefint og stort bad, og god seng. Frokosten er helt formidabel, med masse utvalg. Skal man bo på hotell i trysil, så er Radisson Blu førstevalget.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Selfuno
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Trysil var destinasjonen for årets avdelingstur.
Et flott hotell med en fantastisk beliggenhet. Store rom med separat soverom og balkong, gode senger og «alle» tv-kanaler. Bra!
Kursrommet vårt var stort og luftig.
Frokost og lunsj var bra, slik man kan forvente på Raddisson.
Middagen ble løst litt klønete, da vi har flere veganer, vegeterianere og kollegaer som ikke spiser svinekjøtt. Dette var det opplyst om på forhånd, men det ble dessverre endel rot underveis. Men vi var på tur - aldri sur

Takk, 992eirikp