Expedia.comUSD 712

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell.
Godt tatt i mot av hyggelig betjening. Stort rom, stort bad med gode badeprodukter. Nydelig seng. Flott utsikt utover Trysil.
Koselig lobby. Bra kursavdeling med god servering til.
Kjempegod frokost!
Et sted å ønske seg tilbake til!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bj_rgirenew
Anmeldt 31. oktober 2018

Flott hotell. Lobbyen er veldig fin. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Rommene er veldig flotte. Store senger. Badet er stort. gratis parkering. Frokost er god. Står og lager speilegg eller omelett mens du venter.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, carolricoh
Anmeldt 8. oktober 2018

Fine rom og god mat i restauranten. Bassengområdet er mest for barn. God valuta for pengene. Flott beliggenhet og stort sett hyggelig ogvprofesjonelt personale. Her kan man kose seg, og rommene er store og flotte.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
1  Takk, torgeir688
Anmeldt 3. oktober 2018

Familie med to tenåringsbarn i familierom/leilighet der alt var ferdig oppredd og klart for oss ved innsjekk. Vi kom litt tidlig, så ventetiden var akseptabel i en hyggelig lobbybar. Godt utstyrt rom med god plass. Høy standard på møbler, inventar, lys og baderom. Flott frokostbuffet, praktisk med rimelig matpakkeløsning, fint med flere restauranter - vi spiste dermed alle våre måltider i regi av hotellet. Hyggelig bar ved bowlingbanen, bra med sports-tv som tilbud, en del støy (som man måtte være forberedt på). God opplevelse med svømmebasseng og service i den forbindelse. Blid og service-innstilt betjening i alle ledd! Flott med gratis parkering i hotellets kjeller. Fremragende wi-fi! Omgivelser: flott turterreng også på høsten, enten rett utenfor hotellet eller korte kjøreturer unna. Mye sykkel, og det er flott, men var ikke relevant for oss denne gang.

Romtips: Flere leilighetsalternativer for familier som ønsker å bo sammen.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, jonbran