ZenHotels.com
Trysil Høyfjellssenter
1.9 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
1.0 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Gratis parkering
Nydelig liten idyll, noe bortgjemt i den «innerste dalen» i Trysil. Nærmere bestemt det gamle skolehuset i Skåret, Ljørdalen. Fantastisk personell, nydelig mat og nydelige rom for overnatting ❤️.  To netter for oss sommeren 2020 ga mersmak. Vi kommer tilbake 😊.  #trysil #villafregn #skåret #skaaret #ljørdalen #ljordalen #restaurant #hotel #hotell #overnatting
26.1 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Restaurant
Spa
Lol.travel
    17.6 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
    Se flere hoteller i Trysil
    Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Ingen kø eller ventetid noe sted. Ypperlig service gjennom hele besøket. Stille rom, god størrelse og deilige senger. Savnet en ekstra pute, men fikk i resepsjonen. Eneste stedet vi merket st det var utenfor sesong var frokostbuffeten, men slikevel fant vi alt vi måtte ønske. Å lusekatter på lucia 🤗

Dato for oppholdet: desember 2018
    2  Takk, anncharl0ttm
    Anmeldt 22. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
    Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell.
    Godt tatt i mot av hyggelig betjening. Stort rom, stort bad med gode badeprodukter. Nydelig seng. Flott utsikt utover Trysil.
    Koselig lobby. Bra kursavdeling med god servering til.
    Kjempegod frokost!
    Et sted å ønske seg tilbake til!

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, bj_rgirenew
    Anmeldt 31. oktober 2018

Flott hotell. Lobbyen er veldig fin. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Rommene er veldig flotte. Store senger. Badet er stort. gratis parkering. Frokost er god. Står og lager speilegg eller omelett mens du venter.

Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, carolricoh
    Anmeldt 8. oktober 2018

Fine rom og god mat i restauranten. Bassengområdet er mest for barn. God valuta for pengene. Flott beliggenhet og stort sett hyggelig ogvprofesjonelt personale. Her kan man kose seg, og rommene er store og flotte.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu