Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 12.08.21
CheapTicketsUSD 165
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Ingen kø eller ventetid noe sted. Ypperlig service gjennom hele besøket. Stille rom, god størrelse og deilige senger. Savnet en ekstra pute, men fikk i resepsjonen. Eneste stedet vi merket st det var utenfor sesong var frokostbuffeten, men slikevel fant vi alt vi måtte ønske. Å lusekatter på lucia

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, anncharl0ttm
Anmeldt 22. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell.
Godt tatt i mot av hyggelig betjening. Stort rom, stort bad med gode badeprodukter. Nydelig seng. Flott utsikt utover Trysil.
Koselig lobby. Bra kursavdeling med god servering til.
Kjempegod frokost!
Et sted å ønske seg tilbake til!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bj_rgirenew
Anmeldt 31. oktober 2018

Flott hotell. Lobbyen er veldig fin. Hyggelig og serviceinnstilt personale. Rommene er veldig flotte. Store senger. Badet er stort. gratis parkering. Frokost er god. Står og lager speilegg eller omelett mens du venter.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, carolricoh
Anmeldt 8. oktober 2018

Fine rom og god mat i restauranten. Bassengområdet er mest for barn. God valuta for pengene. Flott beliggenhet og stort sett hyggelig ogvprofesjonelt personale. Her kan man kose seg, og rommene er store og flotte.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu