Agoda.com
Anmeldt 15. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Vi reiste til Trysil for en 3 dagers ferie med ønske om tid i bakken og avslapping på hotellet. Valget var absolutt bra, rett utenfor sesongstart men kjempefint i bakken og tilbake på hotellet fikk vi opplevelsen som kompletterte oppholdet. Resepsjonen var hyggelig og hjelpsom, kelnere med erfaring og lidenskap i jobben de gjorde og bowling-ansvarlige som ønsket at vi hadde en morsom opplevelse som i helhet gjorde at vi følte oss veldig godt ivaretatt på hotellet. Maten var god, noe begrenset frokost da det var litt før sesongen men vi fikk gode anbefalinger av kelnerene i både mat og drikke. Rommet var stort og fint og både rom, ganger og oppholdsrom var godt oppvarmet.
Kan godt anbefale dette hotellet, det koster litt men det er også verdt det etter min mening.

Takk, 195leifh
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Ingen kø eller ventetid noe sted. Ypperlig service gjennom hele besøket. Stille rom, god størrelse og deilige senger. Savnet en ekstra pute, men fikk i resepsjonen. Eneste stedet vi merket st det var utenfor sesong var frokostbuffeten, men slikevel fant vi alt vi måtte ønske. Å lusekatter på lucia

1  Takk, anncharl0ttm
Anmeldt 22. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Flott hotell.
Godt tatt i mot av hyggelig betjening. Stort rom, stort bad med gode badeprodukter. Nydelig seng. Flott utsikt utover Trysil.
Koselig lobby. Bra kursavdeling med god servering til.
Kjempegod frokost!
Et sted å ønske seg tilbake til!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, bj_rgirenew