Knut B
Hamar, Norge
2,0 av 5 boblerAnmeldt 29. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
BirgitTrysil, Front Office ManagerRadisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. des. 2018
Kjære 788knutb,
Takk for at du tok deg tid å skrive til oss!

Jeg beklager at hotellet ikke sto opp til dine forventinger.
Vi skal se over skilting mot skirommet og se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre og tydeliggjøre hvordan komme seg dit samt reparere garasjeporten som dessverre ser ut til å ikke har spille på lag med oss.

Ønsker deg og dine en fortsatt god jul og ett godt nytt år.

Jeg håper du fikk noen gode dager i Trysil på ski og med aktive dager!

Mvh
1.9 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Twin room
16.6 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Gratis parkering
Nydelig liten idyll, noe bortgjemt i den «innerste dalen» i Trysil. Nærmere bestemt det gamle skolehuset i Skåret, Ljørdalen. Fantastisk personell, nydelig mat og nydelige rom for overnatting ❤️.  To netter for oss sommeren 2020 ga mersmak. Vi kommer tilbake 😊.  #trysil #villafregn #skåret #skaaret #ljørdalen #ljordalen #restaurant #hotel #hotell #overnatting
26.1 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Restaurant
Spa
1.3 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Se flere hoteller i Trysil
Anmeldt 26. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Store fine og moderne rom som har alt man trenger for et hyggelig opphold på fjellet. Rett ut i bakken. Kult badeanlegg for kidsa. Selvfølgelig en afterski med rølp og fjas. God mat og trivelig service. Restauranter og butikker i umiddelbar nærhet. Så trives man ikke her, bør man heller vurdere danskebåten neste gang.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 15. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Vi reiste til Trysil for en 3 dagers ferie med ønske om tid i bakken og avslapping på hotellet. Valget var absolutt bra, rett utenfor sesongstart men kjempefint i bakken og tilbake på hotellet fikk vi opplevelsen som kompletterte oppholdet. Resepsjonen var hyggelig og hjelpsom, kelnere med erfaring og lidenskap i jobben de gjorde og bowling-ansvarlige som ønsket at vi hadde en morsom opplevelse som i helhet gjorde at vi følte oss veldig godt ivaretatt på hotellet. Maten var god, noe begrenset frokost da det var litt før sesongen men vi fikk gode anbefalinger av kelnerene i både mat og drikke. Rommet var stort og fint og både rom, ganger og oppholdsrom var godt oppvarmet.
Kan godt anbefale dette hotellet, det koster litt men det er også verdt det etter min mening.

1  Takk, 195leifh
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Ingen kø eller ventetid noe sted. Ypperlig service gjennom hele besøket. Stille rom, god størrelse og deilige senger. Savnet en ekstra pute, men fikk i resepsjonen. Eneste stedet vi merket st det var utenfor sesong var frokostbuffeten, men slikevel fant vi alt vi måtte ønske. Å lusekatter på lucia 🤗

2  Takk, anncharl0ttm