Marianne M
1.9 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Twin room
16.6 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Gratis parkering
Nydelig liten idyll, noe bortgjemt i den «innerste dalen» i Trysil. Nærmere bestemt det gamle skolehuset i Skåret, Ljørdalen. Fantastisk personell, nydelig mat og nydelige rom for overnatting ❤️.  To netter for oss sommeren 2020 ga mersmak. Vi kommer tilbake 😊.  #trysil #villafregn #skåret #skaaret #ljørdalen #ljordalen #restaurant #hotel #hotell #overnatting
26.1 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Restaurant
Spa
1.3 km fra Radisson Blu Resort, Trysil
Se flere hoteller i Trysil
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Tok med min 13 år gamle sønn på en weekend her. Hotellet ligger meget godt plassert ved skianlegget. Frokosten var bra, men slet med å fylle opp juice og matvarer. Må være mer på. Buffeer til middag var litt mangelfulle, vi endre opp på italiensk restaurant. Badet var bra, men litt lite med tanke på alle besøkende. Betjeningen skuffet litt. Litt for lite servicevennlige. Dårlig informasjon om parkering, rombeliggenhet og fasiliteter. Prisen tatt i betraktning så frister det lite til gjentakelse.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, Ivan H
Anmeldt 2. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet byr på mange tjenester og har nærhet til alt.
Ski inn ut. Basseng tilpasset barnefamilier.
Bra utvalg i spisesteder.

Service
Mangler det lille smilet. Ser at personalet sliter med å trives. Dette er treffende fra resepsjon, romtjenester og frokostområdet.
Spesielt når jeg skriver denne anmeldelsen står medarbeidere rett bak meg og snakker om personlige problemer og det ser ut som de gjemmer seg fra leder! 20 minutter !

Opplevelse
Søker man nordisk merkevare så mangler dette hotellet det. Innslaget av utenlandsk arbeidskraft med dårlig språk ødelegger mye.

Rommet

Rommet ble bestilt 6mnd i forveien. Fikk rom uten utsikt. Parkering ble gitt men tilgang til parkering fungerte ikke.

Organisering til fra skirom er ett Logistik rot ut av en annen værden.

1  Takk, 788knutb
BirgitTrysil, Front Office Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. desember 2018

Kjære 788knutb,
Takk for at du tok deg tid å skrive til oss!

Jeg beklager at hotellet ikke sto opp til dine forventinger.
Vi skal se over skilting mot skirommet og se om det er noe vi kan gjøre for å forbedre og tydeliggjøre hvordan komme seg dit samt reparere garasjeporten som dessverre ser ut til å ikke har spille på lag med oss.

Ønsker deg og dine en fortsatt god jul og ett godt nytt år.

Jeg håper du fikk noen gode dager i Trysil på ski og med aktive dager!

Mvh
Birgit
Front Office Manager
Radisson Blu Resort Trysil

Anmeldt 26. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Store fine og moderne rom som har alt man trenger for et hyggelig opphold på fjellet. Rett ut i bakken. Kult badeanlegg for kidsa. Selvfølgelig en afterski med rølp og fjas. God mat og trivelig service. Restauranter og butikker i umiddelbar nærhet. Så trives man ikke her, bør man heller vurdere danskebåten neste gang.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Oivind_oivind