Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Trip.comUSD 170
Anmeldt 29. juni 2020

Det er et hotell jeg vil benytte ved senere jobbreiser, og eventuelt ved private overnattinger når vi besøker Trysil og omengn.
Nå bodde jeg der kun en natt og første inntrykket er jeg veldig fornøyd med, det er helt klart at det er et minus at vi ikke får buffe til frokost.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, janjacobsen
Anmeldt 28. juni 2020

ingen A/C. Kald vann på dusj. Dårlig frokost. Vi måtte ofte spørre om ting som stengetid på hotellets barer og generelle spørsmål fordi det var ingen info. For denne prisen bør det være Air Condition på rommet!

Dato for oppholdet: juni 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ArasAs5345
jonasg730, Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Hej ArasAs5345,

Tack så mycket för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse hos oss. Jag ber om ursäkt för att vi inte lyckades leva upp till dina förväntningar gällande information och frukost.
Vi jobbar ständigt med förbättringar och vi kommer gå igenom dina kommentarer för att se vad vi kan göra bättre i framtiden.
Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig tillbaka till Trysil igen.

Med vänliga hälsningar,
Jonas

Anmeldt 13. mars 2020

Det viktigste for oss var frokost og spa avdelingen. Begge var skuffende til å være 4stjerners hotell. Økologisk mat og «det lille ekstra» hadde de ikke. Hadde nok sett for meg litt hjemmelaget på frokostbuffeten. I tillegg var ansatt massør på Spa avdelingen syk, og vårt opphold som var tiltenkt spa/massasje hver dag ble ikke som planlagt.
Soverommene var litt for varm også, så vi sov ikke så godt.
Ellers har hotellet flere flotte plasser for å spise middag/lunsj. Bowlingen var fin å bruke til kveldsaktiviteter. Selve rommet var pent og rent.
For de som ikke er ute etter våre kriterier blir nok fornøyd.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, 210stinak
Anmeldt 8. mars 2020

Jeg hadde rom 6105 for meg selv.
Ypperlig størrelse, fantastisk service også en utrolig fantastisk frokost.
Dette ligger svært sentralt til.
Avstand til skiheisen er ca 70 meter fra inngangsdøra.
Slik som standarden på hotellen i Norge er.
Så mangler det absolutt ingenting her.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Ken-Erik Ø
Anmeldt 10. februar 2020

Synes mitt opphold var kjempefint og koselig . Kommer garantert tilbake
Frokosten var kjempegod bare at gjestene var litt frekke i form av kø og mot mei . Men totalt sett var jeg veldig fornøyd med turen

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, jkgkg2020