Agoda.com
Booking.comUSD 148
CheapTicketsUSD 165
HurbUSD 172
Anmeldt 20. juli 2020

Gode fasiliteter med bowlingbane, spillhall, svømmebasseng og spa.
På sommeren er det perfekt for de som liker å sykle, med mange sykkelløyper og baner i nærheten. Det eneste jeg har å utsette på er det glutenfrie tilbudet under frokosten, som jeg syns kunne vært litt større.

1  Takk, jonandredanielsen
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde i 1 uke på dette hotellet i Juli 2020 sammen med min kone og vår 15 årige sønn. Hadde deluxe leilighet på romslige 48m2 med eget soverom. Rommet var topp og hadde egen balkong vendt mot hotellets egen bike park, rom 5302, kveldssol på balkongen . Hotellet er perfekt for en aktivitetsferie på sykkelen og har alt lagt til rette for syklister og deres familier. Så kommer det negative:
1 Prisene på hotellet for mat og drikke er for høye.
2 Vi ble fortalt at expedia hadde laget krøll i bookingen og at vi derfor hadde booket rommet for 2 stk og ikke 3 stk. Ble fortalt st vi måtte betale ekstra for frokost for nr 3, ok tenkte vi ved innsjekk, det er fornuftig. Ved utsjekk skulle altså hotellet ha 550.- ekstra pr natt for min 15 åring. Frokost var også helt horribel pga koronarestriksjonene.. med dette følte vi oss rett og slett lurt ved utsjekk, sjekk alle priser før innsjekk!
3 På grunn av Korona var mye stengt. Flowrider i bassenget var stengt, matservering i bowling var stengt, mat og drikke i Brasseriet var stengt og Mt Mocca var bare åpen på dagtid. Dette gjorde at hotellets 650 gjester skulle spise middag og drikke i hotellets kombinerte lobbybar/la piazza restaurant som hadde plass til 80-100 personer.. Jeg påpekte dette ved dag 1 til personalet, dørvakten og resepsjonen uten at noen følte for å ta tak i situasjonen. Dermed ble det mange dager med laaang kø og opp til 45 min ventetid på å få bord. Når man så var ferdig å spise så føltes det som at man måtte forlate slik at neste familie fikk spise, med andre ord så var det ingen plass å gjøre av seg etter middag. Dette problemet ble bedre i slutten av vårt opphold etter at jeg sendte inn melding på facebook og fikk svar fra «general manager», men det er utrolig at ingen av personalet reagerte selv.

Hotellet er nok bedre enn vår opplevelse under normale omstendigheter, men har litt å gå på av ledelsen vedr logistikk i koronatidene.

2  Takk, 336gj_rans
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Bodde ikke på hotellet, men var innom baren for å ta en øl. Synes det var hårreisende at det kostet 220 kr for 2 små øl(og i tillegg forventet de driks). Til den prisen, så burde det vært halvlitere. I tillegg var det en sur norsk bartender der som pratet engelsk til oss, selv om hun forstod at vi var norske. Dyrt og overpriset. Sikkert et fint hotell, men styr unna baren der.

Takk, kicks999
Anmeldt 29. juni 2020

Det er et hotell jeg vil benytte ved senere jobbreiser, og eventuelt ved private overnattinger når vi besøker Trysil og omengn.
Nå bodde jeg der kun en natt og første inntrykket er jeg veldig fornøyd med, det er helt klart at det er et minus at vi ikke får buffe til frokost.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, janjacobsen
Anmeldt 28. juni 2020

ingen A/C. Kald vann på dusj. Dårlig frokost. Vi måtte ofte spørre om ting som stengetid på hotellets barer og generelle spørsmål fordi det var ingen info. For denne prisen bør det være Air Condition på rommet!

Dato for oppholdet: juni 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, ArasAs5345
jonasg730, Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Hej ArasAs5345,

Tack så mycket för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse hos oss. Jag ber om ursäkt för att vi inte lyckades leva upp till dina förväntningar gällande information och frukost.
Vi jobbar ständigt med förbättringar och vi kommer gå igenom dina kommentarer för att se vad vi kan göra bättre i framtiden.
Jag hoppas att vi får tillfälle att välkomna dig tillbaka till Trysil igen.

Med vänliga hälsningar,
Jonas