Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
CheapTicketsUSD 172
Anmeldt 29. juli 2020

Vi er meget fornøyde og vil gjerne komme tilbake. Vakre utsikter, mye muligheter til hele familie, både sykle og tur. God service, velsmakende mat, flott sted å tilbringe tid med familien.
Alt dette ligger i nærheten av hotellet

Takk, borkowskimaciej
Anmeldt 23. juli 2020

Fint hotell med god beliggenhet i område med gode muligheter for forskjellige aktiviteter.
Hyggelig betjening.
Ved ankomst ca kl.1600 var det MEGET vanskelig å finne plass til å parkere bilen.
Ved innsjekk ønsket vi å booke bord i restauranten for oss 4 voksne. Men da fikk vi beskjed om at ALT var bortbestilt, og at Brasseriet var stengt. Så det måtte bli La Pizza, og der måtte vi regne med ventetid, da det ikke var bordbestilling.En liten nedtur for 4 sultne voksne.
Smittevern ble satt i høysetet, og myndighetenes retningslinjer ble etterkommet.

Takk, arvid363
Anmeldt 23. juli 2020

Bra hotell, rene rom og felles areal, det var meget begrenset mulighet til bespisning, det førte til lang ventetid, uheldig når hotellet er så fullt. Det var veldig fullt på parkering, vi ankom ca kl 16.00 og da var det nesten umulig å oppdrive ledig plass

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, annekgundersen
Anmeldt 20. juli 2020

Gode fasiliteter med bowlingbane, spillhall, svømmebasseng og spa.
På sommeren er det perfekt for de som liker å sykle, med mange sykkelløyper og baner i nærheten. Det eneste jeg har å utsette på er det glutenfrie tilbudet under frokosten, som jeg syns kunne vært litt større.

1  Takk, jonandredanielsen
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Bodde i 1 uke på dette hotellet i Juli 2020 sammen med min kone og vår 15 årige sønn. Hadde deluxe leilighet på romslige 48m2 med eget soverom. Rommet var topp og hadde egen balkong vendt mot hotellets egen bike park, rom 5302, kveldssol på balkongen . Hotellet er perfekt for en aktivitetsferie på sykkelen og har alt lagt til rette for syklister og deres familier. Så kommer det negative:
1 Prisene på hotellet for mat og drikke er for høye.
2 Vi ble fortalt at expedia hadde laget krøll i bookingen og at vi derfor hadde booket rommet for 2 stk og ikke 3 stk. Ble fortalt st vi måtte betale ekstra for frokost for nr 3, ok tenkte vi ved innsjekk, det er fornuftig. Ved utsjekk skulle altså hotellet ha 550.- ekstra pr natt for min 15 åring. Frokost var også helt horribel pga koronarestriksjonene.. med dette følte vi oss rett og slett lurt ved utsjekk, sjekk alle priser før innsjekk!
3 På grunn av Korona var mye stengt. Flowrider i bassenget var stengt, matservering i bowling var stengt, mat og drikke i Brasseriet var stengt og Mt Mocca var bare åpen på dagtid. Dette gjorde at hotellets 650 gjester skulle spise middag og drikke i hotellets kombinerte lobbybar/la piazza restaurant som hadde plass til 80-100 personer.. Jeg påpekte dette ved dag 1 til personalet, dørvakten og resepsjonen uten at noen følte for å ta tak i situasjonen. Dermed ble det mange dager med laaang kø og opp til 45 min ventetid på å få bord. Når man så var ferdig å spise så føltes det som at man måtte forlate slik at neste familie fikk spise, med andre ord så var det ingen plass å gjøre av seg etter middag. Dette problemet ble bedre i slutten av vårt opphold etter at jeg sendte inn melding på facebook og fikk svar fra «general manager», men det er utrolig at ingen av personalet reagerte selv.

Hotellet er nok bedre enn vår opplevelse under normale omstendigheter, men har litt å gå på av ledelsen vedr logistikk i koronatidene.

2  Takk, 336gj_rans