TripadvisorUSD 141
eDreams
Algotels
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi kjøpte en golfpakke med spill på Trysilfjellet golfbane (nydelig golfbane forresten) dagen i forveien. Prisen var bra. Vi fikk et stort dobbeltrom med sofa og gode senger - veldig bra. Vi spiste middag i restauranten - det var også en god opplevelse selv om prisene var litt i overkant. Det som trakk ned på opplevelsen for vår del, var to ting: 1) At vi ikke fikk et lite hint på forhånd om at hotellet var fyllt med 300+ unger som var på sommerskiskole. Bra arrangement det altså, men støynivået på fjortiser i flokk som virrer rundt i resepsjonen eller løper i gangene har begrenset underholdningsverdi. Hadde vi fått vite om dette da vi bestilte, hadde vi antakeligvis booket rommet likevel, men vært mentalt forberedt. 2) For å redusere smitterisiko Ifm covid-19, var det satt opp ulike slotter vi kunne spise frokost. Det har vi full forståelse for, men det var ingen mulighet for oss å spise frokost før klokka 9 og siden vi skulle spille golf tidlig, utgikk dermed frokostmuligheten. Vi ble tilbudt en frokostpakke som vi kunne hente i resepsjonen på morgenen. Det var stusselige greier og lignet mest på en liten nistepakke for å ha med på tur. Å gå glipp av frokosten når vi bor på hotell er en skikkelig nedtur.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 822elisabethg
Anmeldt 29. juli 2020

Vi er meget fornøyde og vil gjerne komme tilbake. Vakre utsikter, mye muligheter til hele familie, både sykle og tur. God service, velsmakende mat, flott sted å tilbringe tid med familien.
Alt dette ligger i nærheten av hotellet

Takk, borkowskimaciej
Anmeldt 23. juli 2020

Fint hotell med god beliggenhet i område med gode muligheter for forskjellige aktiviteter.
Hyggelig betjening.
Ved ankomst ca kl.1600 var det MEGET vanskelig å finne plass til å parkere bilen.
Ved innsjekk ønsket vi å booke bord i restauranten for oss 4 voksne. Men da fikk vi beskjed om at ALT var bortbestilt, og at Brasseriet var stengt. Så det måtte bli La Pizza, og der måtte vi regne med ventetid, da det ikke var bordbestilling.En liten nedtur for 4 sultne voksne.
Smittevern ble satt i høysetet, og myndighetenes retningslinjer ble etterkommet.

Takk, arvid363
Anmeldt 23. juli 2020

Bra hotell, rene rom og felles areal, det var meget begrenset mulighet til bespisning, det førte til lang ventetid, uheldig når hotellet er så fullt. Det var veldig fullt på parkering, vi ankom ca kl 16.00 og da var det nesten umulig å oppdrive ledig plass

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, annekgundersen
Anmeldt 20. juli 2020

Gode fasiliteter med bowlingbane, spillhall, svømmebasseng og spa.
På sommeren er det perfekt for de som liker å sykle, med mange sykkelløyper og baner i nærheten. Det eneste jeg har å utsette på er det glutenfrie tilbudet under frokosten, som jeg syns kunne vært litt større.

1  Takk, jonandredanielsen