Trip.com
Gratis avbestilling frem til 23.09.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 6. august 2020

Både heisbasert sykling og parken i Gullia var enestående. Imponert over kvaliteten på løypene. Fint hotell i nærheten av alt, gode senger og tilrettelagt for sykkel , med vadkestasjon og parkering. Hotellet hadde manglende evne til å ivareta smittevern ved innsjekk av grupper, ref Covid-19. Større grupper av trenings camp, satte også en demper på inntrykket, da disse «overkjørte» andre gjester i visse situasjoner. Hotellet virket også lite forbredt for å håndtere disse, andre gjester kunne en tid ikke komme inn/ut av hotellet på en sikker måte, avstand til andre.

Takk, EspenogStina
Maria Åhgren, Hotelldirektör på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Tack för att du engagerar dig, ger oss dina synpunkter. Jaa ber om ursäkt för att er vistelse inte blev som ni hade förväntat er.

Trysil Sommar Skidskola är Norges största barn/ungdoms skidskola, totalt är det 400 deltagare fördelat på 2 veckor. Enligt FHI behöver inte barn/ungdomar under 18 år som är på träningscamp hålla en meters regeln gentemot varandra men givetvis respektera den gentemot andra. Tack för att du uppmärksammar oss på att det inte fungerar, vi har bett sportcheferna att återigen ta upp avstånds restriktionerna med gruppen.

Varmt välkomna tillbaka

Maria Åhgren
General Manager

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi - det vil si to voksne- booket opphold her fordi hotellet presenteres som et spa-hotell. Vi så fram til et par rolige dager med badstu, boblebad, basseng og rolig samvær. Det som møtte oss var et hotel med det som fortoner seg som hundrevis av fjortiser på ski-camp. Ikke mye som ligner fred og ro, og langt fra det spa-hotellet vi så for oss. Og smittevern og meter-avstand var det umulig å etterleve når tenåringene kom i flokker på 20-30 stykker i klynger over alt i fellesområdene. Foreslår at det markedsføres som tenårings-leir i stedet for spa-hotel. Ut over dette er rommene ok, men skulle vi valgt om igjen hadde vi nok valgt et hotell som ligger mer sentralt og som satser på et mer voksent klientell.

Takk, Pitten190479
Jonas G, Other på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hej Pitten190479,

Tack så mycket för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse hos oss. Jag ber om ursäkt för att vi inte nådde upp till dina förväntningar. Vi har många olika gäster under året och just nu bor det en grupp ungdomar hos oss som har sommarskidskola i Trysil och jag förstår om dom upplevs ta mycket plats på hotellet vid vissa tider. Jag tackar dig för din feedback och hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till Trysil igen.

Med vänliga hälsningar,
Jonas

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi kjøpte en golfpakke med spill på Trysilfjellet golfbane (nydelig golfbane forresten) dagen i forveien. Prisen var bra. Vi fikk et stort dobbeltrom med sofa og gode senger - veldig bra. Vi spiste middag i restauranten - det var også en god opplevelse selv om prisene var litt i overkant. Det som trakk ned på opplevelsen for vår del, var to ting: 1) At vi ikke fikk et lite hint på forhånd om at hotellet var fyllt med 300+ unger som var på sommerskiskole. Bra arrangement det altså, men støynivået på fjortiser i flokk som virrer rundt i resepsjonen eller løper i gangene har begrenset underholdningsverdi. Hadde vi fått vite om dette da vi bestilte, hadde vi antakeligvis booket rommet likevel, men vært mentalt forberedt. 2) For å redusere smitterisiko Ifm covid-19, var det satt opp ulike slotter vi kunne spise frokost. Det har vi full forståelse for, men det var ingen mulighet for oss å spise frokost før klokka 9 og siden vi skulle spille golf tidlig, utgikk dermed frokostmuligheten. Vi ble tilbudt en frokostpakke som vi kunne hente i resepsjonen på morgenen. Det var stusselige greier og lignet mest på en liten nistepakke for å ha med på tur. Å gå glipp av frokosten når vi bor på hotell er en skikkelig nedtur.

Takk, 822elisabethg
Anmeldt 29. juli 2020

Vi er meget fornøyde og vil gjerne komme tilbake. Vakre utsikter, mye muligheter til hele familie, både sykle og tur. God service, velsmakende mat, flott sted å tilbringe tid med familien.
Alt dette ligger i nærheten av hotellet

Takk, borkowskimaciej
Anmeldt 23. juli 2020

Fint hotell med god beliggenhet i område med gode muligheter for forskjellige aktiviteter.
Hyggelig betjening.
Ved ankomst ca kl.1600 var det MEGET vanskelig å finne plass til å parkere bilen.
Ved innsjekk ønsket vi å booke bord i restauranten for oss 4 voksne. Men da fikk vi beskjed om at ALT var bortbestilt, og at Brasseriet var stengt. Så det måtte bli La Pizza, og der måtte vi regne med ventetid, da det ikke var bordbestilling.En liten nedtur for 4 sultne voksne.
Smittevern ble satt i høysetet, og myndighetenes retningslinjer ble etterkommet.

Takk, arvid363