Booking.comUSD 145
TripadvisorUSD 145
Radissonhotels.comUSD 146
Anmeldt 13. juli 2021

Lekkert hotell, kommer tilbake.
God frokost.
Kunne fått litt mer info ved innsjekk.
Bading kun i en viss tid, dumt vi ikke visste dette før vi dro. Måtte og booke bade tid. Flaks det var ledig. Bra med gratis parkering.

Takk, jeanettewarloff
Anmeldt 10. juli 2021

Om du booker på dette hotellet og har små barn: Ring på forhånd så du får seng til dem. Hotellet leser ikke reservasjonen. Dessuten: Ta med babystol til restauranten, stolene de har mangler seler.

Det er sikkert fint å bo på hotell med bowling og basseng når barna blir eldre, men med baby var dette ganske klønete greier.

Takk, Amstray
Maria Åhgren, General Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hej
Tack för att du uppmärksammade oss på ett problem! Vi är oerhört tacksam för du tog dig tid att skriva till oss, vi skall se på att införskaffa seler till några barnstolar samt se till att vi noterar vilka gäster som har behov av barnsäng.

Jag hoppas du återvänder till oss när barnet har blivit äldre.

Önskar dig en fin dag

Maria Åhgren
General Manager

Anmeldt 7. juli 2021

Veldig fint for jentetur. Er kanskje litt for lite utvalg til unge voksne ved at baren i resepsjonen var ikke helt det som passet oss. Veldig hyggelige folk på hotellet. Litt redd for smitte via bufferen ved at det ikke var påbud om munnbind. Håper selvfølgelig at man blir varslet hvis det blir noe utbrudd.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, juliehgranum
Anmeldt 1. juli 2021

Veldig fornøyd med oppholdet. Værelsene er store og hotellet er svært familievennlig. Er du sports og familieinteressert er dette et perfekt sted. Vennlig og løsningsorientert betjening. Dette hotellet er verdt et besøk!

Takk, taadne513891
Anmeldt 28. juni 2021

Veldig bra, men dårlig smittevern. Opplevde trengsel ved frokostbord folk brukte samme knapper osv.
Veldig fornøyd med hotellet og personalet. Store fine rom med flott utsikt. Kjapp respons om det var noe vi lurte på.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, frodecindahl