2 personer ser på dette hotellet
Priceline
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
TripadvisorUSD 145
Anmeldt 24. juli 2021

Flott hotell med plenty med aktivitetstilbud, ute som inne, sommer som vinter. Flott badeanlegg, spillrom og bowlinghall, i tillegg til lite lekerom og en rekke ulike spisesteder innendørs eller i umiddelbar nærhet til hotellet. Rikholdig aktivitetstilbud i umiddelbar nærhet, med mengder av sykkelstier og -parker, turstier, fiskemuligheter, klatrepark, rafting, golf etc. Selve hotellet fremstår moderne med fine fellesareal og romslig rom. Leilighet med balkong og utsikt anbefales!

Takk, karigutubakken
Anmeldt 24. juli 2021

Rommet var skittent, spa fungerte ikke, a la carte restauranten er ikke åpen, masse barn med sykkelhjelm som tok på all maten som ble servert i en gymsal lignende restaurant (ikke akkurat covid vennlig).

Hvis du ønsker spa, golf, god mat og hyggelige fjellturer er IKKE dette stedet for deg. Terreng sykkel turistene EIER dette hotellet.

Takk, Fredrik1972
Maria Åhgren, General Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hej
Jag ber tusen gånger om ursäkt!
Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vi önskar givetvis att alla gäster skall vara nöjda hos oss, det har vi inte lyckats med. Jag ber verkligen om ursäkt för att din vistelse hos oss inte blev som förväntat. Under extrema högsäsongen har vi många cyklande barnfamiljer boende hos oss, vi beklagar att din vistelse var mitt en intensiv familjevecka. Vi följer restriktionerna som gäller, vilket innebär att vi under dessa veckor har frukosten i vår konferenslokal för att skapa utrymme samt undvika köer. Vi har tyvärr stängt vår ala carte restaurang under de mest intensiva veckorna, jag ber om ursäkt för att du inte fick möjlighet nyttja vårt Spa som är öppet för behandlingar.

Jag vill gärna att du kontaktar mig maria.ahgren@radissonblu.com

Önskar dig en fortsatt fin sommar

Maria Åhgren
General Manager

Anmeldt 24. juli 2021

Fint hotell, bra for familier og mange forskjellige tilbud som Spa, bowling, basseng i tillegg til slt av aktiviteter rundt hotellet som sykling, rafting med mer. Sykkelutleie og egen garasje fir sykkelparkering var et stort pluss…

Takk, solveigs5
Anmeldt 13. juli 2021

Lekkert hotell, kommer tilbake.
God frokost.
Kunne fått litt mer info ved innsjekk.
Bading kun i en viss tid, dumt vi ikke visste dette før vi dro. Måtte og booke bade tid. Flaks det var ledig. Bra med gratis parkering.

Takk, jeanettewarloff
Anmeldt 10. juli 2021

Om du booker på dette hotellet og har små barn: Ring på forhånd så du får seng til dem. Hotellet leser ikke reservasjonen. Dessuten: Ta med babystol til restauranten, stolene de har mangler seler.

Det er sikkert fint å bo på hotell med bowling og basseng når barna blir eldre, men med baby var dette ganske klønete greier.

Takk, Amstray
Maria Åhgren, General Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Hej
Tack för att du uppmärksammade oss på ett problem! Vi är oerhört tacksam för du tog dig tid att skriva till oss, vi skall se på att införskaffa seler till några barnstolar samt se till att vi noterar vilka gäster som har behov av barnsäng.

Jag hoppas du återvänder till oss när barnet har blivit äldre.

Önskar dig en fin dag

Maria Åhgren