Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 13.08.22
ZenHotels.comUSD 218
Anmeldt 2. august 2021

Hotellet var bra, men relativt dyrt. Alt man skulle gjøre på hotellet kostet relativt mye ekstra. Vi hadde med oss en som var dårlig til bens og tenkte at vi skulle spise på hotellets buffet restaurant begge dager. Denne restauranten var så dårlig at det er vanskelig å beskrive med ord. Styr unna. Det er vel den dårligste restauranten jeg noen sinne har spist på. Den var helt katastrofe. Vi avbestilte buffetrestauranten dag 2 og reiste ned til Trysil hotell. Der fikk vi en svært god middag til en relativt rimelig penge. Ekstremt mye bedre mat, service og renslighet.

Takk, 85b8u5j76u
Maria Åhgren, General Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Jag ber verkligen om ursäkt för att ni så dålig upplevelse hos oss. Tack för att du tog dig tid att skriva till oss! Jag kommer givetvis att följa upp med ansvariga. Som gäst skall man kunna äta gott på hotellet, det är en grundservice men vi klarade inte det. Jag ber verkligen om ursäkt för er upplevelse.

Maria Åhgren
General Manager

Anmeldt 31. juli 2021

Dro på sportyferie med barn. Imponert over alle aktivitetene det var lagt opp til i området. Skulle jeg dratt igjen ville jeg valgt et rom med balkong. Flott service fra de ansatte og rent rom. Ville styrt unna Peppes som ligger i nærheten og handlet med div småmat fra Trysil sentrum pga priser og utvalg på den litte matbutikken ved hotellet. Alt i alt en super tur!

Takk, vlangn394784
Anmeldt 27. juli 2021

Her ligger forholdene til rette for drømmetur for hele familien, med prima fasiliteter og muligheter for masse morsomme aktiviteter for store og små! Bare synd at noen av de som jobber der ikke er så glade for å ha deg på besøk. De som jobber i resepsjonen bør være mere hyggelige og imøtekommende og dere bør ha kjøledisk i frokostsalen.

Takk, ingridhelenej2017
Anmeldt 24. juli 2021

Flott hotell med plenty med aktivitetstilbud, ute som inne, sommer som vinter. Flott badeanlegg, spillrom og bowlinghall, i tillegg til lite lekerom og en rekke ulike spisesteder innendørs eller i umiddelbar nærhet til hotellet. Rikholdig aktivitetstilbud i umiddelbar nærhet, med mengder av sykkelstier og -parker, turstier, fiskemuligheter, klatrepark, rafting, golf etc. Selve hotellet fremstår moderne med fine fellesareal og romslig rom. Leilighet med balkong og utsikt anbefales!

Takk, karigutubakken
Anmeldt 24. juli 2021

Rommet var skittent, spa fungerte ikke, a la carte restauranten er ikke åpen, masse barn med sykkelhjelm som tok på all maten som ble servert i en gymsal lignende restaurant (ikke akkurat covid vennlig).

Hvis du ønsker spa, golf, god mat og hyggelige fjellturer er IKKE dette stedet for deg. Terreng sykkel turistene EIER dette hotellet.

Takk, Fredrik1972
Maria Åhgren, General Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hej
Jag ber tusen gånger om ursäkt!
Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vi önskar givetvis att alla gäster skall vara nöjda hos oss, det har vi inte lyckats med. Jag ber verkligen om ursäkt för att din vistelse hos oss inte blev som förväntat. Under extrema högsäsongen har vi många cyklande barnfamiljer boende hos oss, vi beklagar att din vistelse var mitt en intensiv familjevecka. Vi följer restriktionerna som gäller, vilket innebär att vi under dessa veckor har frukosten i vår konferenslokal för att skapa utrymme samt undvika köer. Vi har tyvärr stängt vår ala carte restaurang under de mest intensiva veckorna, jag ber om ursäkt för att du inte fick möjlighet nyttja vårt Spa som är öppet för behandlingar.

Jag vill gärna att du kontaktar mig maria.ahgren@radissonblu.com

Önskar dig en fortsatt fin sommar

Maria Åhgren
General Manager