Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 13.08.22
Radissonhotels.comUSD 221
Anmeldt 7. august 2021

Trysil hadde mye morro for store og små å tilby! Hotellet lå mitt i smørøyet og var veldig fint! Dessverre var det veldig dårlige middags muligheter på hotellet, måtte reise til Trysil sentrum en dag og Peppes pizza de to neste dagene.

Takk, tmelby2
Anmeldt 5. august 2021

Trivelig hotell med fine rom. Vi hadde leilighet med ekstra soverom, kjempefint og stort rom med uteplass. Her fikk vi mye for pengene. Kjempegod frokost. Fint område rundet hotellet med alt man trenger av restauranter og butikker. Trysil Bike park og høyt og lavt like i nærheten.

Takk, frodeklem
Anmeldt 3. august 2021

Flott personell og lokasjon, enkelt, rimelig og fint. Hotellet har alle fasiliteter som skal til og til å være off seasen var det aller meste på plass:)
Vi rakk dessverre ikke å prøve spa avdelingen eller passene men så det og det så veldig fint ut

Takk, morryen
Anmeldt 2. august 2021

Det skjuler seg et fantastisk sykkeleldorado utenfor dette flotte hotellet.
Hotellet har gode spisesteder og en deilig frokost.
Rommene var av veldig god standard.
Vi kommer gjerne igjen. Stor stas med sykling utenfor.

Takk, mcsuu599jf
Anmeldt 2. august 2021

Hotellet var bra, men relativt dyrt. Alt man skulle gjøre på hotellet kostet relativt mye ekstra. Vi hadde med oss en som var dårlig til bens og tenkte at vi skulle spise på hotellets buffet restaurant begge dager. Denne restauranten var så dårlig at det er vanskelig å beskrive med ord. Styr unna. Det er vel den dårligste restauranten jeg noen sinne har spist på. Den var helt katastrofe. Vi avbestilte buffetrestauranten dag 2 og reiste ned til Trysil hotell. Der fikk vi en svært god middag til en relativt rimelig penge. Ekstremt mye bedre mat, service og renslighet.

Takk, 85b8u5j76u
Maria Åhgren, General Manager på Radisson Blu Resort, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Jag ber verkligen om ursäkt för att ni så dålig upplevelse hos oss. Tack för att du tog dig tid att skriva till oss! Jag kommer givetvis att följa upp med ansvariga. Som gäst skall man kunna äta gott på hotellet, det är en grundservice men vi klarade inte det. Jag ber verkligen om ursäkt för er upplevelse.

Maria Åhgren
General Manager