Gratis avbestilling frem til 13.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
ZenHotels.comUSD 228
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Sol og sommer i Øystese og høy aktivitet både av gjester og takeaway fristet oss. Vi valgte tapas og hvitvin i solen. Tåler ikke gluten og vi smakte derfor på de rettene som passet. Vanlig humus og aubergine humus smakte nydelig og olivenoljen som var tilsatt var uvanlig god. Bacon salat med pinjekjerner var god og kyllingklubbene var en høyder. Det ble servert med hjemmebakt lefse. Det var nok mat og rene sydenstemningen på bryggen. Internasjonalt miljø blant gjestene og hyggelig service fra personalet. Her kommer vi gjerne tilbake.

Takk, 487vigdish
Anmeldt 7. august 2021

Trysil hadde mye morro for store og små å tilby! Hotellet lå mitt i smørøyet og var veldig fint! Dessverre var det veldig dårlige middags muligheter på hotellet, måtte reise til Trysil sentrum en dag og Peppes pizza de to neste dagene.

Takk, tmelby2
Anmeldt 5. august 2021

Trivelig hotell med fine rom. Vi hadde leilighet med ekstra soverom, kjempefint og stort rom med uteplass. Her fikk vi mye for pengene. Kjempegod frokost. Fint område rundet hotellet med alt man trenger av restauranter og butikker. Trysil Bike park og høyt og lavt like i nærheten.

Takk, frodeklem
Anmeldt 3. august 2021

Flott personell og lokasjon, enkelt, rimelig og fint. Hotellet har alle fasiliteter som skal til og til å være off seasen var det aller meste på plass:)
Vi rakk dessverre ikke å prøve spa avdelingen eller passene men så det og det så veldig fint ut

Takk, morryen
Anmeldt 2. august 2021

Det skjuler seg et fantastisk sykkeleldorado utenfor dette flotte hotellet.
Hotellet har gode spisesteder og en deilig frokost.
Rommene var av veldig god standard.
Vi kommer gjerne igjen. Stor stas med sykling utenfor.

Takk, mcsuu599jf