Booking.comUSD 128
Radissonhotels.comUSD 128
TripadvisorUSD 128
Anmeldt 3. september 2021

Vi har hatt et flott opphold på et stort og romslig hotell. Super service og informasjon. Gode og romslige rom. Supre aktivitetstilbud som sykkelutleie, basseng, bowling, spill-rom, SPA, restauranter og sosiale soner. God frokost og god mat på restauranten. Anbefales!

Takk, helenskansen
Anmeldt 28. august 2021

Var ute etter bading og avslapping. Betyr mye å være i vann pga. vond rygg. Hadde god plass og mulighet i det fine bassengområdet. Høflig og hyggelig betjening. Hadde sikkert benyttet flere muligheter for å spise på hotellet hvis flere av hotellets tilbud hadde vært åpne.

Takk, 797post
Anmeldt 23. august 2021

Ingen smittevernhensyn ved frokosten, fullt av folk rundt åpen buffet. Umulig å holde 1 meter avstand, og alle tok på de samme redskapene. Også alt for mange i bassenget, selv om det var plassreservasjoner.

Takk, Departure331863
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Sol og sommer i Øystese og høy aktivitet både av gjester og takeaway fristet oss. Vi valgte tapas og hvitvin i solen. Tåler ikke gluten og vi smakte derfor på de rettene som passet. Vanlig humus og aubergine humus smakte nydelig og olivenoljen som var tilsatt var uvanlig god. Bacon salat med pinjekjerner var god og kyllingklubbene var en høyder. Det ble servert med hjemmebakt lefse. Det var nok mat og rene sydenstemningen på bryggen. Internasjonalt miljø blant gjestene og hyggelig service fra personalet. Her kommer vi gjerne tilbake.

Takk, 487vigdish
Anmeldt 7. august 2021

Trysil hadde mye morro for store og små å tilby! Hotellet lå mitt i smørøyet og var veldig fint! Dessverre var det veldig dårlige middags muligheter på hotellet, måtte reise til Trysil sentrum en dag og Peppes pizza de to neste dagene.

Takk, tmelby2