Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Lol.travelUSD 163
Anmeldt 13. september 2021

Har ingenting å utsette på dette oppholdet. Rent og pent, god mat, god frokost. Neste gang tar vi med ungene da det mange aktiviteter for barna.
Eneste som bør endres er det klassiske såpestykket på badet. Liker bedre dispenser såpe. ☺️

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, mivers126070
Anmeldt 3. september 2021

Vi har hatt et flott opphold på et stort og romslig hotell. Super service og informasjon. Gode og romslige rom. Supre aktivitetstilbud som sykkelutleie, basseng, bowling, spill-rom, SPA, restauranter og sosiale soner. God frokost og god mat på restauranten. Anbefales!

Takk, helenskansen
Anmeldt 28. august 2021

Var ute etter bading og avslapping. Betyr mye å være i vann pga. vond rygg. Hadde god plass og mulighet i det fine bassengområdet. Høflig og hyggelig betjening. Hadde sikkert benyttet flere muligheter for å spise på hotellet hvis flere av hotellets tilbud hadde vært åpne.

Takk, 797post
Anmeldt 23. august 2021

Ingen smittevernhensyn ved frokosten, fullt av folk rundt åpen buffet. Umulig å holde 1 meter avstand, og alle tok på de samme redskapene. Også alt for mange i bassenget, selv om det var plassreservasjoner.

Takk, Departure331863
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Sol og sommer i Øystese og høy aktivitet både av gjester og takeaway fristet oss. Vi valgte tapas og hvitvin i solen. Tåler ikke gluten og vi smakte derfor på de rettene som passet. Vanlig humus og aubergine humus smakte nydelig og olivenoljen som var tilsatt var uvanlig god. Bacon salat med pinjekjerner var god og kyllingklubbene var en høyder. Det ble servert med hjemmebakt lefse. Det var nok mat og rene sydenstemningen på bryggen. Internasjonalt miljø blant gjestene og hyggelig service fra personalet. Her kommer vi gjerne tilbake.

Takk, 487vigdish