Booking.comUSD 131
Radissonhotels.comUSD 131
Lol.travelUSD 167
Anmeldt 13. september 2021

Fint familiehotell med flotte fasiliteter for barnefamilier. Hadde deluxe apartment, så god plass med eget soverom. Godt tilrettelagt for sykling og flott svømmebasseng. Litt kronglete med Koronarestriksjoner når det gjaldt å få spisetider og bassengtid vi kunne ønsket. Men ikke noe å gjøre med det.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, LarsS1145
Anmeldt 13. september 2021

Har ingenting å utsette på dette oppholdet. Rent og pent, god mat, god frokost. Neste gang tar vi med ungene da det mange aktiviteter for barna.
Eneste som bør endres er det klassiske såpestykket på badet. Liker bedre dispenser såpe. ☺️

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, mivers126070
Anmeldt 3. september 2021

Vi har hatt et flott opphold på et stort og romslig hotell. Super service og informasjon. Gode og romslige rom. Supre aktivitetstilbud som sykkelutleie, basseng, bowling, spill-rom, SPA, restauranter og sosiale soner. God frokost og god mat på restauranten. Anbefales!

Takk, helenskansen
Anmeldt 28. august 2021

Var ute etter bading og avslapping. Betyr mye å være i vann pga. vond rygg. Hadde god plass og mulighet i det fine bassengområdet. Høflig og hyggelig betjening. Hadde sikkert benyttet flere muligheter for å spise på hotellet hvis flere av hotellets tilbud hadde vært åpne.

Takk, 797post
Anmeldt 23. august 2021

Ingen smittevernhensyn ved frokosten, fullt av folk rundt åpen buffet. Umulig å holde 1 meter avstand, og alle tok på de samme redskapene. Også alt for mange i bassenget, selv om det var plassreservasjoner.

Takk, Departure331863