Algotels
Radissonhotels.com
Anmeldt 24. juli 2022

Veldig stort hotell, litt skuffa over badebassenget da det var mindre enn forventa. Badet på rommet hadde kun 1 dusjvegg så alt vart vått , dette kunne vore forbedra. Kjekk bowling og spelehall i kjellaren. Ok frokost, men treg rydding av bord.

Takk, hmarsh651865
Anmeldt 18. juli 2022

Fint svært barnevennlig hotell. Ble positivt overrasket. Hyggelig resepsjon og atmosfære. Virket som de var gode på renslighet/vasking der. God frokost. Bowling ok men kunne vært bedre luft der. Ungene synes bassengområdet var bra

Takk, nordlandsjune
Anmeldt 13. juli 2022

Skuffet ift ferien 2021!!
Dårlig mat/restaurant tilbud! Stengte flere tilbud selv om der var gjester som ønsket å bruke, bowling, spillehall, Wågna burger osv.
Håper på bedre tilbud neste år :) stå på 👍

Takk, jannis1975
Anmeldt 3. juli 2022

Anbefales på det sterkeste- Best fra A-Å
1 Klasses opplevelse fra parkering av bil til resepsjon, Vennlighet, serviceMinde staff, fantastisk hotellrom/leilighet, alt på et sted. Herlig med spa, svømmehall samt sauna, meget god frokost, lunsj.
Kan ikke få rost Hotellet nok.

Dato for oppholdet: april 2022
Takk, tommy959
Anmeldt 27. juni 2022

Rommet var grusomt varmt, det var ikke aircondition, og hovedrestauranten var stengt. Ellers fint hotell, rent og pent. Helt grei frokost. Dyrt i forhold til hva du får. Lite trykk i dusjen, gammelt bad.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, Anett9999