Firmatur

Gøy for hele familien!

Anmeldt 18. mai 2019
Liv Torild L

Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Dette passet for alle, selv dem med høydeskrekk!! Vi gikk derfra med mye teambuilding i lomma, vi måtte motivere og støtte hverandre i ulike deler av løypa. Stive og støle i kroppen var vi alle mann etter denne dagen!

Dato for opplevelse: september 2019
1  Takk, Frustine
Anmeldt 18. mai 2019 via mobile enheter

Flott anlegg med så hyggelig personale! Motiverende, trygge og blide! Takk for en flott dag! Høydeskrekken er kurert!

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, Liv Torild L
Anmeldt 30. juli 2017

Veldig flott anlegg med klatreløyper for ulike nivå. Minstemålet er at man er over 80 cm høy - da kan må klatre i den orange løypa som er for de minste. Løypa er enkel, men gir utfordringer for de små. For de større er det vanskeligere løyper og du blir fort litt svett i den den røde :-)

Ekstra pluss for at anlegget ligger samme sted som sykkelstier og sykkelattraksjonene, slik at man i en familie gjerne kan gjøre litt ulike ting, men likevel møtes til grilling eller kjøre sammen til og fra. Guidene er kjempehyggelige og hjelpsomme, og det er en flott grillplass i anlegget.

Det er greit å vite at første gangen du skal klatre, så må du gjennom opplæring. Alt i alt med kø for sele og hjelm og opplæring, så tar det fort en time før du er igang på egenhånd. Billettene til parken er halvdags. Enten kjøper du fra 9 til 13 eller fra 13.30 og ut dagen (17- 18. tiden - husker ikke helt).

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, evah906