“Trysil beste spisested?”

Kort & Godt Trysil hotell
Vurdert som nr. 19 av 39 Restauranter i Trysil
Anmeldt 19. september 2020

Kort og Godt, eller Kveik som de også kaller seg, er vel verdt ett besøk. Vi besøkte dem en lørdag og opplevde topp service og mat. Vi har forsøkt forskjellige steder i Trysil, og så langt er dette det absolutt beste vi har besøkt. Anbefales!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, TPOslo

Anmeldt 17. mars 2020

Det er obligatorisk for mannen min og meg å ta en tur innom denne cafeen hver gang vi er på hytta. Så behagelig atmosfære, og deilig mat! Vi har tilbrakt en del timer på denne cafeen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 311victoriau
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Stedet ser litt anonymt ut fra utsiden, men den hyggelige annenetasjen var en hyggelig overraskelse. Vi spiste elgkarbonade med rødbetsalat. God, med epler, rødbeter, stangselleri, salat og godt brød. Stor posjon til fornuftig pris. Vi kommer nok tilbake, men dropper å kjøpe Trysilbrød til høy pris. Det smakte ikke særlig anderledes enn vanlig kneip fra coop. Samvittighetfull betjening som virkelig vasket over bordene, og ikke bare bruker samme fille og sprer urenheter.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Stein L
Anmeldt 19. mars 2018 via mobile enheter

Vi bestilte dagens suppe. Ei fyldig, kremet og deilig suppe med gurkemeie og en sandwich til. Koselige lokaler og hyggelig personale. Blir ikke siste besøk.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, trinelisem2016
Anmeldt 23. januar 2018

Etter å ha vurdert menyene på hotellets restauranter og funnet de litt kjedelige, sjekket vi ut bakeriet som er åpent til tidlig kveld.

Pizza med reinsdyr, gode oster, granateple og andre herligheter gjorde at vi falt for fristelsen selv om vi ikke i utgangspunktet så for oss pizza. Det ble et herlig måltid! Nydelig bunn. Et godt utvalg av pizzaer med gode råvarer.

Nydelige brød.

Et fint,lite utvalg av pålegg, pølser, kaffe og diverse.

Litt støy fra kalddisken.

Anbefales!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Brevdue

Reisende som så på Kort & Godt Trysil hotell, så også på

Trysil, Hedmark

Har du vært i Kort & Godt Trysil hotell? Del dine erfaringer!