Anmeldt 16. september 2020 via mobile enheter

Det hele startet med at vi ble møtt av verten ved ankomst. Vi fikk en grundig gjennomgang av campen og mulighetene rundt. I tillegg bodde verten i huset ved siden av campplassen og var tilgjengelig per telefon om det skulle være noe. Ved en anledning trengte vi hjelp, og da kom han løpende etter ti minutter. Veldig god service og veldig godt førsteinntrykk!

Domen var utstyrt med bålpanne med forskjellig utstyr til matlaging. Inne var det en vedovn og to panelovner. I tillegg til vannkoker, kjøleskap, kaffe, kakao og to stoler med bord. Sengen var helt nydelig å legge seg i etter en aktiv dag i Trysil.

Toalettene og dusjene var lokalisert ca1 min fra domen. I tillegg var det et kjøkken som man kunne ta oppvasken. Ellers lot vi bare oppvasken vår ligge ved avreise.

Vi hadde en kjempefin helg og drar gjerne på en ny tur i fremtiden!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 786oleu
Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Vi tilbragte to netter i en utrolig koselig dome, med magisk utsikt til stjernene og den fine belysningen langs stiene. Er man heldig kan man også se nordlys. Dette var et perfekt sted for en romantisk weekend getaway på vinteren. Hyggelig vertskap og god service! Et lite stykke å gå til toalett hvis man må ut på natten, men det er jo endel av campingopplevelsen. Alt annet føltes veldig luksuriøst og akkurat slik som beskrevet på nettsidene, vi drar gjerne tilbake:)

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, Anne_KristinA_12
Anmeldt 26. september 2019

En helt unik opplevelse. Det var virkelig luksus i Domen, en stor og god dobbeltseng, rikelig med ved til å fyre i peisen,muligheter til å koke kaffi og te. Var der i to netter og skulle gjerne vært der lenger. Frokosten som vi fikk levert på døren var variert og veldig god. Det er også et godt utgangspunkt til å gå fine turer i fjellet vi gikk på bena og det var et flott terreng. Med en blid og hjelpsom eier er dette et sted vi vil anbefale til venner og kjente.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Erik O
Anmeldt 20. juli 2019

Teltene var i en åker fullt av mygg og knott. Ikke noe utsikt eller aktiviteter. Bestilte frokost, og det var bra, men resten kunne vi vært foruten. Skulle vært tatt vekk åker, og vært lagt opp til aktiviteter, og litt fler telt
Teltene var flotte , men bare tre telt og litt øde

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, jonsverre007
Anmeldt 16. april 2019 via mobile enheter

Vi storkoste oss på Trysil Glamping. Flott og unikt sted! Veldig fine telt. Vi var der en natt og det var veldig behagelig og lettvint. God kommunikasjon med verten. Bra baderom og kjøkken i tillegg til teltene.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, 562peders