Anmeldt 17. mai 2021 via mobile enheter

Me kom til ein varm og koseleg innreda dome med oppvarma senger. Passar veldig fint for par. Vegen til domen var veldig gjørmete og is/snø, (pga snø smelting) , den kunne lett vore utbedra på denne tiden. Enkelt sanitæranlegg.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Siljeky
Anmeldt 21. april 2021 via mobile enheter

Vi hadde en hyggelig kjærestetyr hit i april. Domen var veldig kjekk, med vedovn og varme i senga. Så det ble ikke spesielt kaldt inne.

Vi var klar over standarden, og det er viktig. For baderomsfasilitetene er begrenset og av meget enkel standard, og kun 2 bad/toalett på deling med de andre domene.

Men er man intressert i en unik opplevelse, og tåler enkle kår. Så finnes det knapt noe bedre. Kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Vestlandslefsa
Anmeldt 2. april 2021

Vi kom til en oppvarmet Dome som var overraskende romslig. Den var kjempefint innredet, og hadde alt vi trengte. Med varmekabler i sengen frøs vi ikke selv når veden i ovnen sluknet. Sam var den perfekte vert. Gavekortet vårt hadde frokost inkludert, og den var også nydelig.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, TorpaAnders
Anmeldt 16. mars 2021

Perfekt pause fra hverdagen! Verten var veldig imøtekommende. Det eneste minuset er at det er et stykke å gå til toalett. Men ellers var hele oppholdet perfekt. Varmt og lunt inne og snøstorm ute gjorde det enda bedre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, JungelGaffel
Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Samboeren min og jeg overnattet en natt på Trysil Glamping og det var utrolig koselig. Domen vi fikk var stor, men likevel lun og intim. Alt var rent og ordentlig, over all forventning. Anbefales som en alternativ weekendtur, for å komme seg unna hverdagen og nærmere den du er glad i.

Takk, IngerNygard