“God vin. God mat.”
Anmeldelse av TASTE mat & vinhus

TASTE mat & vinhus
Vurdert som nr. 5 av 39 Restauranter i Trysil
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fin atmosfære. Rolig og trivelig. Hyggelig betjening. Vi hadde en god flaske tldvun og tre retters meny. Betalte 1700 for 2 personer. Alt smakte utmerket. Anbefales!

Takk, elin_sd

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Rolig og fin restaurant. Vil du komme deg litt unna barneskrik og skrål så er dette en fin avkobling ift peppes pizza og hamburgersjappene som er åpne nå på sommeren. Menyen er litt liten, kunne gjerne hatt et par alternativer til dagens fisk eller entrecote. Vi bestilte 3 entrecote, medium stekte. Maten smakte bra og porsjonene var passende. Prismessig litt i overkant ift verdi syntes vi.

2  Takk, 336gj_rans
Anmeldt 28. februar 2020

Dette er ikke restaurant men matservering! Entrecôte ikke stekt i henhold til detaljert bestilling. Kaldt tilbehør. Posesaus?

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Fitchigan
simonlindvall, Owner på TASTE mat & vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mars 2020

Hei J:R

Tusen takk for at du tar dig tid å gi tilbakemelding om ditt besøk på TASTE mat & vinhus, vi setter pris på dette og dette gjør at vi kan bli bedre.
Synd at besøket ikke hva til dine forventninger, vi tar åt oss av din kritik.
Og nei, det er ikke posesaus

Velkommen tilbake

MVH Simon // Daglig leder TASTE mat & vinhus

Anmeldt 17. februar 2020

Veldig godt laget mat, matchet med godt drikke og med en liten twist i noen smaker, som man kanskje ikke forventer men som kommer veldig godt ut. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, LightPacker824542
simonlindvall, Owner på TASTE mat & vinhus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2020

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding.

MVH Simon // Daglig leder

Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Hadde fått Taste anbefalt av gode venner, da maten etter sigende skulle være helt fantastisk bra. Beliggenhet og interiør er veldig bra. Servitøren var blid og ytte god service, selv om jeg måtte minne han 2 ganger på at jeg hadde bestilt ett glass rødvin til. Vi var ett selskap på 3, junior fikk en cheese burger, som både så bra ut og smakte godt. Pommes frites kunne vært bedre stekt og saltet.
Videre hadde vi en fiskesuppe , som var helt grei, men heller ikke noe mer. Min rett var en boef borgouin. Dette var ett stykke unna det jeg pleier å få når jeg ber om denne retten. Hjemmelaget potetstappe som var grei, kjøttet var mørt, men hadde vel adri vært i nærheten av en skvett med vin. Sausen både så ut og smakte som kraften av fårikål. Feit og slett ikke god. Denne retten står til stryk.

Dato for besøk: februar 2020
3  Takk, Gnisten

Hei Gnisten

Unnskyld sent svar
Dette er ikke hvordann vi ønsker å vise frem oss, setter pris på tiden du lagt ned med tilbakemeldingen, dette gjør at vi kan bli bedre.
Håper du allikevel prøve oss igjen

MVH Simon, Daglig leder

Reisende som så på TASTE mat & vinhus, så også på

Nybergsund, Trysil

Har du vært i TASTE mat & vinhus? Del dine erfaringer!