“Middag med familien og venner”
Anmeldelse av La Pasteria

La Pasteria
Vurdert som nr. 4 av 38 Restauranter i Trysil
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, god service og hyggelig personalet. Service innstilte og vi fikk lov til å bestille dessert selv om det var over stengetid

Dato for besøk: september 2021
Takk, 453anetteg

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god service, hyggelig personale og veldig god mat. Vi fikk maten raskt og passe store porsjoner til en grei pris. Gode pastaretter og foccacia med parma, brie, ruccula og pesto. Lite støy

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 951malenea
Anmeldt 16. april 2021 via mobile enheter

Perfekt størrelse på porsjoner. Gode smaker. Nydelig americano. Deilige desserter. Gleder meg allerede til neste gang.

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, Zootpower
Anmeldt 3. januar 2021

Spiste Strigoli Verdi. Den var veldig bra! Passe spicy rett for de som liker det. Restauranten tar smittevern på alvor.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Olaf N
Anmeldt 2. januar 2021

Veldig fint sted, vennlig personale og super god mat !! Jeg anbefaler Papalina pasta og Tiramisu! gode priser

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Lindo90

Reisende som så på La Pasteria, så også på

Nybergsund, Trysil

Har du vært i La Pasteria? Del dine erfaringer!