Anmeldt 6. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Anmeldt 3. januar 2019

Anmeldt 1. januar 2019

Anmeldt 12. september 2018

Fint hotell, stor og fin og ren leilighet, god mat på hotellet, god service. Fint med en nærbutikk i området også. Kommer gjerne tilbake og anbefaler virkelig dette stedet. God skilting langs veien!!!

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, anitaho2018
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hej,

Takk for deres tilbakemelding. Viker som dere har haft de fint.

MVH

Alexander

Anmeldt 10. september 2018

Ble ønsket velkommen med et smil. Følte meg velkommen. Ren leilighet. Deilige senger. 2 soverom i vår leilighet. Fine spisesteder, barer. Hotellet ligger midt i smørøyet. Kort vei til alpint, turløyper og butikk, Fine brede turstier. Veldig fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, GreteB94
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Hej GreteB94,

Takk for deres tilbakemelding. Gøy at høre at de var en bra helg. Vi håpes at vi ses neste år.

MVH

Alexander