eDreams
Sigmund H
Elverum, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 15. jan. 2019
Dato for oppholdet: februar 2018
AlexanderL3300, Front Office ManagerRadisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. jan. 2019
Hej Sigmund H,

Tack för din fina återkoppling angående din vistelse med oss. Hoppas att vi ses snart igen.

Exterior
Twin room
  • eDreams
21.4 km fra Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil
Gratis parkering
Nydelig liten idyll, noe bortgjemt i den «innerste dalen» i Trysil. Nærmere bestemt det gamle skolehuset i Skåret, Ljørdalen. Fantastisk personell, nydelig mat og nydelige rom for overnatting ❤️.  To netter for oss sommeren 2020 ga mersmak. Vi kommer tilbake 😊.  #trysil #villafregn #skåret #skaaret #ljørdalen #ljordalen #restaurant #hotel #hotell #overnatting
26.9 km fra Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil
    15.9 km fra Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil
    Se flere hoteller i Trysil
    Anmeldt 6. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
    AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Anmeldt 3. januar 2019

Anmeldt 1. januar 2019

Anmeldt 12. september 2018

Fint hotell, stor og fin og ren leilighet, god mat på hotellet, god service. Fint med en nærbutikk i området også. Kommer gjerne tilbake og anbefaler virkelig dette stedet. God skilting langs veien!!!

Dato for oppholdet: september 2018
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, anitaho2018
    AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hej,

Takk for deres tilbakemelding. Viker som dere har haft de fint.

Anmeldt 10. september 2018

Ble ønsket velkommen med et smil. Følte meg velkommen. Ren leilighet. Deilige senger. 2 soverom i vår leilighet. Fine spisesteder, barer. Hotellet ligger midt i smørøyet. Kort vei til alpint, turløyper og butikk, Fine brede turstier. Veldig fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, GreteB94
    AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2018

Hej GreteB94,

Takk for deres tilbakemelding. Gøy at høre at de var en bra helg. Vi håpes at vi ses neste år.