Andreas S
4,0 av 5 boblerAnmeldt 19. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
AlexanderL3300, Front Office ManagerRadisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. jan. 2019
Hej andreassX720RJ,

Tack för din återkoppling angående din vistelse med oss, det sätter vi pris på!

Vi har 4st el laddare i garaget P1. Där har vi 3 st tesla laddare samt en universal laddare.

Hoppas att vi ses snart igen.

Ha en fortsatt fin dag!
Spa
5.6 km fra Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil
Se flere hoteller i Trysil
Anmeldt 15. januar 2019

Stilige rom, meget god mat, godt med aktiviteter, nærme alpinanlegget. Det er fint badeanlegg for både store og små, og bowlingmuligheter. Flere flotte restauranter å velge mellom. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 560sigmundh
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hej Sigmund H,

Tack för din fina återkoppling angående din vistelse med oss. Hoppas att vi ses snart igen.

MVH

Alexander

Anmeldt 6. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Anmeldt 3. januar 2019

Anmeldt 1. januar 2019

Anmeldt 12. september 2018

Fint hotell, stor og fin og ren leilighet, god mat på hotellet, god service. Fint med en nærbutikk i området også. Kommer gjerne tilbake og anbefaler virkelig dette stedet. God skilting langs veien!!!

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, anitaho2018
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2018

Hej,

Takk for deres tilbakemelding. Viker som dere har haft de fint.

MVH

Alexander