Radissonhotels.comUSD 146
Trip.comUSD 183
Anmeldt 23. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Jeg og samboeren min tilbrakte 1natt her i forbindelse med nyttårshelgen vår på Fageråsen.
Hotellet var et flott og nytt hotell. Vennlig personal og service.

Vi hadde reist langt, og kjører til vanlig el-bil, type BMW. Vi ble lovet ladeplass ved hotellet når vi ankom. Dette ble ikke levert til forventningene. Hotellet har 5stk Tesla ladere som ikke fungerer på alle biltyper. Dette medførte at jeg og min samboer måtte bruke over 1 time å lete etter alternativ plass.

Hotellet har ingen plan for ladeplassene slik feks Radisson på Trysil siden har, der du kun får lade noen timer før du må flytte. I tillegg har de ikke holdt av andre plasser ved hotellet som har vanlige stikk kontakter til El-bil eiere.

Frokosten var av god kvalitet og typisk hotell utvalg.
Rommet var av nyere karakter og flott utforming. Er også mulig å åpne dører til naborommet hvis du reiser med større familie eller venner. TV utvalget var også godt nok.

Spa avdelingen hadde et godt utvalg og siden vi brukte det før frokost kunne vi være nesten alene, slik at man kunne nyte det bedre og svømme litt lengder i bassenget.

Hotellet hadde også en god plassering i forhold til Skibakken og gode muligheter for Langrenn.

Takk, andreassX720RJ
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hej andreassX720RJ,

Tack för din återkoppling angående din vistelse med oss, det sätter vi pris på!

Vi har 4st el laddare i garaget P1. Där har vi 3 st tesla laddare samt en universal laddare.

Hoppas att vi ses snart igen.

Ha en fortsatt fin dag!

Anmeldt 15. januar 2019

Stilige rom, meget god mat, godt med aktiviteter, nærme alpinanlegget. Det er fint badeanlegg for både store og små, og bowlingmuligheter. Flere flotte restauranter å velge mellom. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 560sigmundh
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hej Sigmund H,

Tack för din fina återkoppling angående din vistelse med oss. Hoppas att vi ses snart igen.

MVH

Alexander

Anmeldt 6. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
AlexanderL3300, Front Office Manager på Radisson Blu Mountain Resort & Residences, Trysil, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Anmeldt 3. januar 2019