“Bankers”

Kjøkken: Amerikansk, Pizza
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Peppes er og blir Peppes ... bankers mat og drikke og stort sett bra betjening ..dagen derpå så lander jeg oftest her ...

Dato for besøk: januar 2019
Takk, johnmV7661VH

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Skulle ta en rask matbit før klatreparken og hadde litt over en time på oss. Bordet vi ble henvist til var ikke rengjort, matrester på bordet var ikke så delikat. Vi bestilte bla lasagne for barn og voksen. Etter 20 min. uten å se noe til maten begynte vi å bli litt stresset. 5 min senere kom ei hyggelig servitør og sa at de var tomme for voksen lasagne. Det tok kjøkkenet 25 min å finne ut av!! Fikk spørsmål om vi ville ha noe annet, men det hadde vi ikke tid til å vente 25 min til på. Måtte likevel betale 150 kr for 3 dispenser cola..kunne fint gitt litt avslag når de ikke klarer å servere det man bestiller og må vente så lenge. Pizzaen her ble prøvd ved forrige besøk og den var ikke noe å skryte av. Bedre pizza flere steder i Trysil sentrum!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, andrevondrei
Anmeldt 21. februar 2018 via mobile enheter

Det starter med at vi blir sittende over 20 minutter før vi får bestille drikke. Syns menyen er veldig liten i forhold til vanlig Peppes meny. Men vi finner pizzaer og barnemenyer vi er fornøyd med. Ytterligere venting før bestilling av mat og mer venting. Mat og brus/vin er god og av vanlig Peppes kvalitet. Ingen kommer og hører om maten smaker og vi får ikke bestilt mer drikke. Vi må reise oss og spørre etter regningen. Håper det var sykdom som gjorde at det var så utrolig dårlig service her i dag...

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, solberget
Anmeldt 12. desember 2017 via mobile enheter

Peppes Pizza Trysil kommer til å bli den beste i Norge! Dette blir fantastisk bra, og anbefaler alle å ta turen innom! :-)

Dato for besøk: desember 2017
Takk, tirilmn
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Helt grei pizza som alltid. De laget med flere typer fyll så vi kunne dele en stor pizza og slippe å bestille flere

Dato for besøk: desember 2017
Takk, SverreBF

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Innbygda, Trysil

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!