“Kaos fra ende til annen”
Anmeldelse av Peppes Pizza

Peppes Pizza
Vurdert som nr. 34 av 39 Restauranter i Trysil
Kjøkken: Amerikansk, Pizza
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Kaos fra ende til annen! Som en av de 2 eneste restaurantene i området som har åpent så skulle man tro at de ønsket kunder... her ventet vi i 45min på å få bord for så å vente 45min på mat! 2 servitører på jobb som skal håndtere alle bord, vask etc.. når vi spurte om ventetiden så fikk vi slengt tilbake at dette var pga alle kundene kom samtidig. JA alle vil spise middag mellom 18-21 på ferie, dette burde ikke komme som en overraskelse! Maten er vanlig Peppes std og smakte helt ok, men alt annet trekker forferdelig ned.

Takk, 336gj_rans

Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Etter 4 fine dager med skikjøring så hadde vennegjengen bestemt seg for å spise pizza til middag dagen før hjemreise.
Hva er vel mer naturlig enn å oppsøke peppes. Vi er godt voksne herremenn på tur som ikke driver med fyll og fanteri men er på tur for å ha det hyggelig sammen. På Peppes blir vi møtt av en hyggelig servitør som viser oss til bordet og tar imot bestilling på øl og pizza. Men når vi er ferdig med mat og drikke og vi spørr om vi kan få bestille Irish coffe til dessert så blir vi nektet servering, ikke ville denne servitøren fortelle oss hva vi hadde gjort galt eller om hun mente vi var overstadig beruset. Vi gjorde opp for oss og hadde da bestemt oss for å aldrig besøke Peppes på Trysil igjen, og vi er der hvert år minimum 5 dager i strekk. Så Peppes ta dere sammen, dere har nå mistet noen gode kunder som ikke kommer til å besøke dere igjen på Trysil. ☹

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Gøran N
Anmeldt 21. november 2019

Kjøpte en pizza med biffstrimler på, biffstrimlene var dårlige, ga beskjed om dette til personalet og fikk beskjed at det bare var slik kjøttet skulle være. Altså veldig dårlig mat, pizzaen var helt uspiselig.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Adinda D
Anmeldt 16. november 2019 via mobile enheter

Skuffelse, den tynne pizzaen var Ikke gjennomstekt, smaker deig. Den tykke hadde harskt kjøtt. Ikke bra, hadde dette vært på plass vil jeg gitt bedre score.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Lillebu
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Maten var veldig god. Kommer gjerne igjen. Vil anbefale til mine venner og kjente. Servicen var det heller ikke noe å utsette på, veldig bra. Rask levering

Dato for besøk: august 2019
Takk, turido2019

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Innbygda, Trysil

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!