“Anbefales absolutt ikke”

Kjøkken: Amerikansk, Pizza
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Anmeldt 3. august 2021

Elendig. Alt for dårlig bemanning, og de som var der var overhodet ikke interesserte/oppmerksomme på lang kø av gjester som ventet på bord. Etter 20 min i kø fikk vi endelig øyekontakt, da med beskjed om at restauranten var full, så vi kunne ikke få bord. Bestemte oss da for å gå for Take-away. Da vi kom for å hente på angitt tidspunkt ble det nye 20 min å vente. Maten vi omsider fikk levert viste seg å være kald. Vi ba om ny, hvorpå vi igjen måtte vente osv. Klokken er nå 21.21, og vi venter fremdeles, med sultne unger og uten mat. Kommer ikke tilbake.

1  Takk, 4800hannes

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Peppes er kanskje barnas favoritt. Til å være en litt kjedelig pizza restaurantkjede er det alltid hyggelig interiør.

Takk, tberg4
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Vi stilte oss bak skiltet "please wait to be served", men ingen hovmester dukket opp i løpet av fem min. Jeg gikk to meter forbi skiltet for å se etter personale. Da kom umiddelbart en "smilende" dame og ba oss komme oss bak skiltet igjen. Vi gikk. Ubehagelig opplevelse. Vi gikk et annet sted.

2  Takk, 494bj_rnn
Anmeldt 18. oktober 2020

Bestilte pizza på nett, og møtte opp for henting til angitt tidspunkt for når pizzaen skulle være ferdig. Fikk beskjed om at den var "straks ferdig". "Snart ferdig" het det noen minutter senere. Sto og ventet, og om litt fikk jeg beskjed om at den var i ovnen, ferdig om 4 min. Men det tok lengre tid enn det. Vel, ventet totalt 15 minutter før jeg fikk pizzaen, så de kan ikke ha startet med den før jeg kom. Kunne ha spart meg å bestille på nett, for det sparte meg ikke noe tid. Når vi satte oss ned for å spise pizzaen, viste det seg også at den var lite stekt. :-(

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 912kristin_
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte pizza som take away en kveld. De var vi fornøyd med. En annen kveld spiste vi restauranten. Vi hadde ikke bestilt, men fikk raskt bord selv om det var trafikk der. Bestilte en taco salat, en kyllingburger, en vanlig burger og en calzone. Maten var veldig god. De ansatt var hyggelige og serviceinnstilte.

Takk, mariannesC8218VZ

Reisende som så på Peppes Pizza, så også på

Innbygda, Trysil

Har du vært i Peppes Pizza? Del dine erfaringer!