Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Orbitz.comUSD 124
FindHotelUSD 124
Priceline
Anmeldt 28. juli 2021

Betjeningen bare surret og leverte vår mat til noen andre flere ganger. De kunne heller ikke levere mat de hadde skiltet om! Svært lite interresant å komme tilbake hit.
Noen av oss bestilte ikke mat..

Takk, olep983
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi ville ha oss et glass vin på en solfylt og varm ettermiddag i Trysil.
Utenfor sto skiltene (i flertall, ja. Det var ganske mange) med åpningstider: 8-22 hver dag.
Men innenfor ble vi møtt av en stresset betjening og en svensk mann som skrek til sine ansatte.
Ikke snakket de hyggelig til oss, og ikke snakket de hyggelig til hverandre. Og de stengte kl. 16. Vi fikk ikke vite hvorfor, men antok at det var et privat arrangement.
Et veldrevet hotell med bar og servering burde kunne ivareta både private arrangement og ta hånd om andre gjester. Det var nemlig ikke noen andre på uteserveringen utover kvelden.
Vi gikk tørste hjem til bobilen, og kommer nok ikke tilbake til Trysil Hotell.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 403hannes
Anders W, Eier på Trysil Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juli 2020

Hei,
Beklager vår bristfeldige informasjon om et restauranten var tilfeldig stengt den aktuelle kvelden. Vi hadde en internutdanning og kunne dessverre da ikke holde åpent for gjester etter kl 16. Den informasjonen låg ute på nettet men er en fullstendig glipp av oss at våre skilter på utsiden ikke opplyste om dette.
Vi er pålagt å utdanne våre medarbeidere, ikke minst i smittevern og regler kring dette. Vi har åpent 7-dager i uka og har da ikke andre muligheter en å stenge denne ene mandagkvelden for å kunne gjennomføre denne utdanningen.
Du som gjest skal selvfølgelig bli bedre informert en det vi presterte denne kvelden. Om dere velger å gi oss en ny sjanse så vil jeg gjerne at du kontakter meg så skal jeg sørge for at det er verdt turen innom oss. Send gjerne en mail på anders.wassgren@gmail.com i forkant så ordner jeg bord og avtaler om det dere ønsker å spise og drikke.

Hilsen, Anders Wassgren. Eier og styreleder.

Anmeldt 27. januar 2020

Vi bodde på hotellet to netter og ingen av oss fikk noe søvn grunnet festing og sang i naborommet. Det burde være helgevakter på hotellet eller i det minste noen som kommer innom ila natta da det er da de fleste velger å feste. Ellers var hotellet bra, frokosten helt basic og restauranten dyr.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Solsikke82
Anmeldt 29. september 2019 via mobile enheter

Lite hotell helt uten resepsjon og betjening. Man får kode på SMS som man bruker for å komme seg inn, som er enkelt og greit. Rommene er ok, blir rengjort kun hver 5.dag. Støy fra ventilasjon eller noe utenfor vinduet gjorde det vanskelig å sovne. Frokost spiser man på en kafé 20 meter bortenfor hotellet. Utrolig stusselig frokost! Ost, skinke og kokt egg er utvalget. Korn finnes ikke, men cornflakes og granola. Hvis man vil ha bær på var disse frosne og umulig å forsyne seg av. Burde fått avslag i pris for å kjøpe frokost annet sted! Er i Trysil mange ganger i året, men første og siste gang på dette hotellet, da det finnes mye bedre alternativer til samme og rimeligere pris.

Dato for oppholdet: september 2019
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, andrevondrei
Anders W, Daglig leder på Trysil Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2019

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du ikke var fornøyd med ditt opphold hos oss. Vi er opptatt av å levere en frokost som er basert på egne produkter som brød fra vårt håndverksbakeri og granola som vi produserer selv. Vi ønsker å satse på kvalitet foran kvantitet og de fleste øvrige produkter kommer fra småskala produsenter. At våre bær var frosne er ikke bra og det tar jeg videre til ansvarlig for frokosten.
Vedrørende støy som du beskriver er det vanskelig å hvite eksakt hva just du opplevd når jeg ikke er kjent med hvor i hotellet du hadde ditt rom. Generelt så kan jeg si at vi alltid ordner så at en gjest kan bytte rom om der lar seg gjøre om det er en gjest som ønsker dette.

Hilsen Anders - Trysil hotell

Anmeldt 27. september 2019

Rommet var iskaldt ved ankomst, ingen påslått varme eller varmekabler. Gikk ut for å spise, fortsatt ikke varmt når vi kom tilbake. De har ingen resepsjon, men har nøkkelfri adgang hvilket fungerte bra. Tilhørende restaurant/bar hadde særdeles dårlig utvalg så vi valgte å ikke spise der. I tillegg tror jeg det var den dårligste hotellfrokosten jeg har sett på lenge.

Ellers godt renhold og et hotell som fungerer fint hvis du bare reiser forbi, men kommer ikke til å overnatte der ved mer en en natr

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, MariCB87