“Tragisk”
Anmeldelse av Skihytta

Skihytta
Vurdert som nr. 31 av 38 Restauranter i Trysil
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Sur betjening og dårlig system. Synd SkiStar tillater slikt i sine anlegg. Drives tydeligvis ikke av dem men av amatører.

Takk, tronds830

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Skihytta er nylig pusset opp og klar for vintersesongen! Flotte og koselige lokaler/barer. Serverer enkle, men svært smakfulle retter. Stort kake/dessertavdeling. Vi spiste laksetoast og toast med skagensalat. Meget godt!
Skihytta har barer med alle rettigheter. Sikkert mest populær på vinterstid, da den ligger i alpinbakkene på sør-siden. Nybygd stor uteterrasse. Anbefales!

Takk, Offisersbladet
Anmeldt 25. mars 2018 via mobile enheter

Ja det er den første helgen i påsken, men enda bedre grunn for å være rustet for sultne skikjørere. Kl. var 13.00 og de var tomme for hamburgere.
Når vi da bestilte 1 stk pølse med fries og tre gulasjsupper så bør det være en rask sak å få til. Etter å ha ventet en time så får vi smakløse supper, og kalde pølser servert med potetmos!
De burde vært mer forberedt på mye besøk i påsken, tørr ikke tenke på hvordan det blir skjærtorsdag da det store innrykket kommer.
Jeg kommer aldri til å komme tilbake dit i høytider, for da klarer de å levere til forventet standard.
Hold dere unna hvis dere skal ha mer enn kun drikke i påsketider.

Dato for besøk: mars 2018
3  Takk, jahnfrederic
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Møtte venner til lunsj i bakken. Har pusset opp og utvidet lokalene til det bedre. Spiste gulasj suppe som var god. Godt utvalg i øl!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, olej_rgenr
Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Dagens lunsj 1 voksen + 1 barn kr 175 inkl drikke er en bra deal, dvs valgfri suppe og valgfri barnerett. Kylling curry suppe var smalfull, likeså barneburgeren. Hyggelig lokale!

Dato for besøk: april 2017
Takk, johnrichardh2018

Reisende som så på Skihytta, så også på

Har du vært i Skihytta? Del dine erfaringer!