“Supergod og rikelig Skagentoast”
Anmeldelse av Skihytta

Skihytta
Vurdert som nr. 29 av 37 Restauranter i Trysil
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Jeg og kona stakk innom Skihytta for å spise lunch. Vi falt for å prøve skagentoast med masse deilig reker og annet digg. Stor porsjon som vi nesten ikke klarte å spise opp. Hyggelig betjening som satte smittevern i fokus. Flott utsikt over naturen også uten snø Kan virkelig anbefales!

Takk, Stig V

Anmeldt 16. januar 2021 via mobile enheter

Dårlig mat og dårlig smittevern.
Kun noen av de ansatte bruker munnbind det g generelt dårlig med tanke på bestilling og utlevering av mat.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, martinaO1545VS
Anmeldt 24. januar 2020 via mobile enheter

Mat uten lidenskap. Burgerne servert på planke. Med barn og ketchup kan du bare gjette hvordan d blir. Må hente bestikk selv, men ikke noe servietter. Kjøttet i burgeren smakte medisterdeig. Burgerbrød kjøpt på Rema. For en nedtur. Aldri hit igjen. Hygienisk ikke bra. Eneste positive, fantastisk friskt øl. Ringnes så klart,

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, larserikg2015
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Sur betjening og dårlig system. Synd SkiStar tillater slikt i sine anlegg. Drives tydeligvis ikke av dem men av amatører.

Takk, tronds830
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Skihytta er nylig pusset opp og klar for vintersesongen! Flotte og koselige lokaler/barer. Serverer enkle, men svært smakfulle retter. Stort kake/dessertavdeling. Vi spiste laksetoast og toast med skagensalat. Meget godt!
Skihytta har barer med alle rettigheter. Sikkert mest populær på vinterstid, da den ligger i alpinbakkene på sør-siden. Nybygd stor uteterrasse. Anbefales!

Takk, Offisersbladet

Reisende som så på Skihytta, så også på

Har du vært i Skihytta? Del dine erfaringer!