“Dyrt og lite mat”
Anmeldelse av Big Horn Steakhouse - STENGT

Big Horn Steakhouse
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Vi kjøpte hver vår hamburger. Jeg spurte ikke hvor stor den var og valgte en enkel siden jeg aldri har opplevd å ikke få stor nok burger på en restaurant.
Jeg ble allikevel overrasket over størrelsen da den kom på border da kjøttstykket var på størrelse med en mcfeast. Da synes jeg ikke 99kr er så ok allikevel.
Selve kjøttet smakte bra, men det kunne med fordel vært litt mer tilbehør på selve hamburgeren.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Christina S

Anmeldt 5. februar 2018

Ga stedet en ny sjangse etter at vi ikke var imponert i fjor. Lokalene er helt ok og servitørene hyggelige.
Men maten og presentasjonen kan med fordel bli bedre. Jeg bestilte 300g entrecote medium, men fikk en kjempetynn biff som var gjennomstekt. Alt av tilbehør koster ekstra og en middag for 2 kan blir relativt kostbar. På tross av tilbehør ser presentasjonen på tallerken ut som man får veldig lite. Dette kan bli så mye bedre. Var her også for en lunsj i januar og dette var helt ok.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Jon K
Anmeldt 6. januar 2018 via mobile enheter

Vi var 12 venner som spiste i romjulen.
6 av oss spiste meget gode reker (Pil Pil) til forrett, 6 store saftige scampi i godt krydret olje med et herlig brød.
Til hovedrett spiste jeg mexicansk biff, perfekt stekt og gode tilbehør.
Synes det er et bedre og enklere oppsett på sideorders nå enn før.
Service var også bra selv om servitøren var uheldig og mistet en skål med scampiolje i fanget på en av vennene.
Prisen er litt stive men kan forsvares når kvaliteten er som den var nå.
Anbefales.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 668kjetilb
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Overhodet ingenting å klage på. God mat, tross en del krav som ikke var standard, men kokken innfridde. Kjøttet smakte fortreffelig! I tillegg fantastisk god service og alt personale var positive - vi kommer tilbake så fort vi får sjansen!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Hannepanne79
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Hyggelig betjening, men big horn skuffer noe da du må betale ekstra for alt mulig tilbehør. Du får ikke noe ekstra pynt på tallerken. Ellers god mat og drikke. Hyggelig atmosfære.

Dato for besøk: april 2017
Takk, lenamarieo