“Lunsj etter Langrennstur”
Anmeldelse av Cafe Nero

Cafe Nero
Vurdert som nr. 11 av 39 Restauranter i Trysil
Beskrivelse: Velkommen til Cafè Nero, sommer som vinter. Vi serverer deg kaffe, kaker, enkel lunsj og fjøler med spekemat/fisk. Vi har alle rettigheter, så noe godt i glasset er også mulig. Sjekk vår facebook side for info om åpningstider.
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt lunsj stopp etter en bedre langrennstur. Jeg og min samboer hadde en stopp innom Cafe Nero for å få igjen varmen. Veldig idyllisk liten cafe. Hadde en innbydende disk med gode varer og et veldig hyggelig personell. Vi bestilte Kyllingsuppe og en øl, noe som smakte aldeles flott.

Cafen er liten, men har gode sitteplasser.
Er du heldig kan du også hvile litt i noen av de få lenestolene cafen har ved vinduet med noe kaldt/varmt i glasset

Vi kommer nok tilbake hit ved en senere anledning.

2  Takk, andreassX720RJ

Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted på Høyfjellssenteret som serverer småretter og øl/vin. Vi spiste gulasj suppe etter fjelltur. Smakte veldig godt med godt innhold av kjøtt. Serverer smakfull fatøl fra Sagene bryggeri.

Dato for besøk: september 2017
2  Takk, olej_rgenr
Anmeldt 13. mars 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat, veldig god stemning og svært trivelig vertskap! Et pluss for at dei serverer godt øl fra SAGENE bryggeri og fantastisk god gulasj Me kjem att!!

Dato for besøk: mars 2017
4  Takk, AinaA550
Anne Marit M, Eier på Cafe Nero, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Takk:)

Anmeldt 22. februar 2017 via mobile enheter

Litt merkelig café som selv ikke vet helt hva de er. De markedsfører seg med tapas, men når du kommer inn, minner det mest om en bar. Vinflasker overalt, til og med liggende i disken sammen med kaker og pizzaboller. Lite fristende utvalg i disken og ingenting virket hjemmelaget. Merkelig med spekeskinker i samme disk. Grei meny, men kjedelig toast servert på tidenes minste asjett. Virker egentlig lite opptatt av å servere god mat. Skjønner nå hvorfor det var halvfullt midt i lunsjtid.

Dato for besøk: februar 2017
2  Takk, Klangbra
Anmeldt 18. september 2016 via mobile enheter

God mat, god drikke og super service litt trangt på uteplassen men hyggelig. Mange som kom syklende på runden rundt fjellet. Jeg kommer igjen .

Dato for besøk: september 2016
4  Takk, erlend2015

Reisende som så på Cafe Nero, så også på

Har du vært i Cafe Nero? Del dine erfaringer!