“Ikke verdt pengene.”
Anmeldelse av Cafe Nero

Cafe Nero
Vurdert som nr. 26 av 38 Restauranter i Trysil
Beskrivelse: Velkommen til Cafè Nero, sommer som vinter. Vi serverer deg kaffe, kaker, enkel lunsj og fjøler med spekemat/fisk. Vi har alle rettigheter, så noe godt i glasset er også mulig. Sjekk vår facebook side for info om åpningstider.
Anmeldt 11. september 2021

Maten var kald, drikken måtte etterlyses. Livemusikken var bra, men altfor høy.
Servetrisene løp rundt, men det er mye surr.

Dato for besøk: september 2021
Takk, I6832RTelisabethk

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Seriøst dårlig service. Nesten ingen kunder, likevel kom det melding i appen etter at vi hadde bestilt at appen var stengt og man måtte ta kontakt med personalet. Når jeg spurte en eldre dame som jobbet der fikk jeg et meget surt svar om at vi ikke kunne få bestille fordi de hadde for mye å gjøre. Anbefaler å holde seg langt unna dette spisestedet.

Takk, oisteinga
Anmeldt 12. januar 2020

Cafe Nero, Anne Marit og resten av gjengen leverer igjen, til de grader:-) En fantastisk skogsoppsuppe med en deilig fransk rødvin, Chateau Tramier Medoc! Et besøk på Cafe Nero beriker helgen på Fageråsen, og med ny cafe som har doblet størrelsen og med en meget hyggelig atmosfære, hyggelig betjening og fine priser anbefales Nero! Med en oppgradert nærbutikk 10 meter fra cafeen så kan et besøk på Cafe Nero kombineres med et besøk der også!

Dato for besøk: januar 2020
8  Takk, Trygghet i FOKU... A
Anmeldt 10. februar 2019

Vi hadde en (svært) sen lunch på Café Nero, og hadde på forhånd gitt beskjed til innehaveren at vi måtte ha noe god vin.
Vi fikk servert en flott planke med skinke, pølser og ost på beste italienske vis, pluss en helt fantastisk kortreist planke med elg-carpaccio. Sammen med deilige Brunello-viner ble dette en utmerket ettermiddag. Servicen er helt enestående, innehaveren gikk til og med og handlet mat for oss på nærbutikken mens vi satt og koste oss med Brunello!

Dato for besøk: januar 2019
5  Takk, Halvor H
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt lunsj stopp etter en bedre langrennstur. Jeg og min samboer hadde en stopp innom Cafe Nero for å få igjen varmen. Veldig idyllisk liten cafe. Hadde en innbydende disk med gode varer og et veldig hyggelig personell. Vi bestilte Kyllingsuppe og en øl, noe som smakte aldeles flott.

Cafen er liten, men har gode sitteplasser.
Er du heldig kan du også hvile litt i noen av de få lenestolene cafen har ved vinduet med noe kaldt/varmt i glasset

Vi kommer nok tilbake hit ved en senere anledning.

2  Takk, andreassX720RJ

Reisende som så på Cafe Nero, så også på

Trysil, Hedmark

Har du vært i Cafe Nero? Del dine erfaringer!