“God pizza”
Anmeldelse av Bobbos Pizza

Bobbos Pizza
Vurdert som nr. 8 av 36 Restauranter i Trysil
Anmeldt 3 uker siden

Fant frem til Bobbos sent på kvelden etter mange mil på veien, og ble ekstremt overrasket. Kjempe trivelig personell, store porsjonspizzaer med mye fyll og øl fra boks. På toppen av det hele smakte det utrolig godt, hadde tynn og god bunn. utrolig god pris. En av de beste jeg har smakt

Dato for besøk: september 2019
Takk, MariCB87

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi søkte etter "beste pizza i Trysil ". Bobbos kom opp på listen. Gode pizzaer, hyggelig betjening. Spurte om vi ville ha kaffe etter at vi hadde betalt. Takk for hyggelig besøk

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Ola-Jens H
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Pizzaen er tynn og sprø med passe mye fyll. Sånn det skal smake av en pizza! Hyggelig betjening. Ble tilbudt kaffe mens man venter på maten.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, andrevondrei
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Vi var fem stykker som spiste middag her. Vi spiste biffsnadder og pizza. Porsjonene var store. Biffsnadderen var noe smakløs men pizzaen var god. Servicen var bra.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, sportym612
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Har vært her ett par ganger og smakt litt variert av menyen. Synes maten er litt kjedelig og litt smakløs. Synes kebaben smakte mye bedre tidligere, men veldig trivelig personale.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 578annikens

Reisende som så på Bobbos Pizza, så også på

Har du vært i Bobbos Pizza? Del dine erfaringer!