“Salt!”

Legg det til.
Roald's Kro
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Ulset
Anmeldt 18 oktober 2016 via mobile enheter

Har spist på Roalds kro og det var ingen god opplevelse. Fisken var var ramsalt og svømte fortsatt i salt kokevann på tallerkenen. Tilbehøret som poteter, grønnsaker og saus ble tilsvarende utvannet. Dette hverken smakte eller så godt ut.

Takk, TorillNorway

Anmeldt 27 august 2016 via mobile enheter

Har hatt gleden av maten her i femten ar minst, som catering, og selve kroen.
Har ikke mye til overs for veikroer, men untaket er denne og et par andre
Maten smaker fantastisk godt, servicen er god og prisen overkommelig.
Roalds kro kan trygt anbefales til reisende.

Takk, Trond K
Anmeldt 23 august 2016 via mobile enheter

Stedet er enkelt med meget god hverdagsmat. Normalt får du maten raskt etter å ha bestilt og betalt i kassen. Prisene er rimelige. Det serveres ikke alkohol.

Takk, Helge L
Anmeldt 25 juli 2016 via mobile enheter

Alltid god mat og hyggelige ansatte. Rask servering. Både fast food og restauranter middag. Har også frokost og lunch buffé. Anbefales.

Takk, André B
Anmeldt 16 november 2015

Samboeren min og jeg var sultne og snublet over denne lille kroen. De store plakatene med mat dro oss vel litt inn. Vi bestilte hver vår burger og satt oss ned og ventet på maten. Etter en stund gikk det opp for oss at vi var det eneste unge paret i lokalet. Selv servitørene var opp i årene. Ja koselig var det absolutt, men vi kunne ikke noe for å føle oss litt malplassert der vi satt. Maten var god og billig og vi gikk fornøyde der fra :)

Takk, SoonToBeChefGirl

Har du vært i Roald's Kro? Del dine erfaringer!