“Super plass!”
Anmeldelse av Vertshuset Sinclair

Vertshuset Sinclair
Vurdert som nr. 9 av 10 Restauranter i Kvam
Beskrivelse: Veletablert veikro som har drevet overnatting og servering i 45 år. Kroen har fått nye eiere i mai 2017 og har nå åpent kun med seng og frokost. Matservering i kafeteria åpner snart.
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk innredet , et must for alle motor , bil og Jeep entusiaster. God mat , verdt en avstikker fra nye E6.

Dato for besøk: august 2020
Takk, kennethlL5585ZG

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

På hjemturen fra Trondhjem var vi innom og spiste middag på Sinclar. Vi var 35 stk. ,og fikk deilig stekt flesk med tilbehør.Det var ett trivelig sted.Vi ble nok alle gode og mette.
3 dager før var vi innom her til kaffe og rundstykker på tur oppover dalen !
Vi kommer gjerne tilbake ved en senere anledning !

Dato for besøk: august 2019
Takk, elisabeth n
Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Har tidligere spist her flere ganger, men stedet har tydeligvis fått nye eiere og nytt konsept. Stedet er nå i beste fall et ekstremt dårlig og overpriset gatekjøkken. Kebabtallerkenen til 165kr inneholdt tørrstekt pommes frites, kinakål og mais samt noen kjøttbiter av ukjent opprinnelse med minimal mengde saus. All mat til selskapet på fem var tørr og lite appetittvekkende. Utover dette også kø, sen servering og mangler på toalettene. Veldig trist opplevelse, kommer aldri tilbake og anbefaler heller ikke andre å gjøre det.

Dato for besøk: april 2019
Takk, mettey2015
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Her sitter historien i veggene. Motellet har gode og varme rom. TVen fungerte dessverre ikke, men personalet prøvde å hjelpe. Med gratis WiFi løste det seg med muligheten med å se på TV via PC og RiksTV-abonnementet vårt. Pizzaen om kvelden og frokosten smakte veldig bra. Når personalet i tillegg er blide og service i def er dette et sted som kan anbefales. Vi kommer tilbake hit, ja

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 656janerikg
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Kjøpte hamburger - visuelt, smak og porsjon var det ingen ting å utsette på meget god hyggelig og koselig sted. hyggelig betjening, rent og fint. anbefales

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Reidun S

Reisende som så på Vertshuset Sinclair, så også på

Norheimsund, Kvam
Norheimsund, Kvam

Har du vært i Vertshuset Sinclair? Del dine erfaringer!