Priceline
Agoda.comUSD 112
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig betjening og et koselig familierom. Frokosten var veldig god og menyen ellers for dagen ser veldig bra ut. Kvam og området rundt har forøvrig en fantastisk natur og mange turmuligheter og opplevelser å by på. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Stian N
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Helt ok for én overnatting på transportetappe osl-trd. Hadde ikke bodd her over flere dager. Trist, slitent og umoderne rom med kun det aller nødvendigste. Doen lagde ulyder og speilet på badet gikk ikke å se seg i. Greie senger og god frokost. Dyrt mhp standard tilbudt.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Marte A
Anmeldt 17. juni 2018

Vi skulle sykle styrkeprøven fra Kvam til Oslo og da passet det utmerket å bo på Vertshuset Sinclair. Vi var tre voksne som hadde bestilt et familierom. Enkelt, men trivelig rom med god plass. En dobbeltseng og køyeseng ga god soveplass for alle.
Vertshuset har en hyggelig restaurant og en liten "butikk". Innredet med en del antikke ting fra Gudbrandsdalen. Vi spiste middag i restauranten på kvelden. God mat til en hyggelig pris. -Og svært hyggelig og serviceinnstilt betjening på jobb når vi besøkte stedet.

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, 383morten