Priceline
Agoda.com
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Stedet bærer stort preg av dårlig vedlikehold både inne og ute. Løse fliser i badet, gamle og vonde senger. Neppe vært pusset opp siden 70 tallet. Med gatekjøkken mat fra Javs var måltidet heller ingen suksess. Pris i forhold til hva du får er ikke i samsvar, men med mange gjester kan de vel ta seg godt betalt.

Takk, Departure60312711987
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Sinclair er ikke det det en gang var… overnatting var ok, men selve restauranten er erstattet av et gatekjøkken, her er det langt mellom brunsausene! Heller ikke frokost tilgjengelig, før kl 10, når gatekjøkkenet åpner… pub også stengt, uvisst om det var langvarig. Rommene var helt ok, men til blodpris ble dette en skuffelse i alle retninger…

Takk, Fearless59442709709
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Det eneste positive var at det ikke var kø og at maten kom fort på bordet. Gatekjøkkenmat, bare mindre godt er normalt.. Smakløs og lite appetittelig. Rett og slett et trist syn. Vi bestilte pizza, hamburger og kebab i pita. Dyrt var det også. Kommer ikke tilbake.

Takk, Ingunn K
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Ikke rengjort ordentlig på rommet, mugg i dusjen samt ødelagt dusjstang, ikke fungerende TV eller WIFI. Lyskilder som ikke fungerte og kaos av ledninger langs gulvet frem til TV.
Klaget og fikk tilbud om annet rom - der var det heller ikke rengjort ordentlig, ødelagt dusjstang. Ikke fungerende WIFI, prøvde ikke TV.
Klaget og avbestilte oppholdet. Fikk igjen det betalte etter 3 dager.

Anbefaler ikke dette stedet med mindre du sjekker rommet før du betaler.

Takk, Knut2468
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig betjening og et koselig familierom. Frokosten var veldig god og menyen ellers for dagen ser veldig bra ut. Kvam og området rundt har forøvrig en fantastisk natur og mange turmuligheter og opplevelser å by på. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Stian N