“God mat og egnet for barn”

Good Morning Vietnam Italian Restaurant Pizzeria
Vurdert som nr. 3 av 96 Restauranter i Mui Ne
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vi spiste god pizza, og drakk god vietnamesisk kaffe. Et stort pluss her var at de hadde et stort lekeområde for barn, md trampoline, sklie og lekehus

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, krjulius

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Greit sted med god italiensk mat. Vi opplevde personalet som lite serviceinnstilt og sure. Det var flere servitører på jobb, men vanskelig å få kontakt. Vi ble ikke ønsket velkommen og bestillinger ble mottatt uten kommentarer eller smil. De ansatte hang bak disken med mobiltelefoner og latter/ prat.
Gjestene var hovedsakelig vestlige.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, turidv2016
Giovanni R, Owner på Good Morning Vietnam Italian Restaurant Pizzeria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2018

Dear Customer,

thank you for have reported about good food, as for the main part of the customers this is the most important aspect.
We are sorry you didn't feel really welcomed in our restaurant, I know some staff are not smiling, it depends also from the culture, some of them are a bit scared to talk to foreigners.
Please understand me it is not easy to find staff working well and English speaking in Mui Ne so I need to accept somebody able to carry on her/his duty but not so smiling.

Hope it will be not a big problem for the other customers that are usually happy of the food and the service as well.

Best Regards
Giovanni

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

God pasta, deilig pizza og barna elsket sjokolademoussen! Blide servitører:-) Vår favoritt her i Mui ne.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 72maritb
Anmeldt 15. februar 2018

God mat, og god service. Godt besøkt restaurant, med servicevennelig personale. Italiensk mat som var ypperlig :-)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, catrinhaugen
Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Vi har spist her 3 ganger på en snau uke. Pizza og Vietnamesisk mat. Veldig godt begge deler. Meget koselige jenter som serverer. Spesielt må vi nevne Trihn. Veldig serviceminded og snakker godt engelsk! Absolutt verdt et besøk eller fler.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, kristinsyn_vem

Reisende som så på Good Morning Vietnam Italian Restaurant Pizzeria, så også på

Phan Thiet, Binh Thuan Province
Phan Thiet, Binh Thuan Province

Har du vært i Good Morning Vietnam Italian Restaurant Pizzeria? Del dine erfaringer!