Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt på hotellet og hotellet ga et flott inntrykk. Vi fikk et vanlig rom med havutsikt, ble litt skuffet for vi trodde at rommet skulle være større. Vi hadde en flott rengjøringshjelp som gjorde en strålende jobb. Maten var også veldig god og det samme var den deilige stranden. Dette hotellet passer for folk som trenger fred og ro, dersom du ønsker å tilbringe dagen eller kvelden andre steder enn på hotellet må du ta taxi eller buss. Tettstedet Faliraki er ca. 4 km unna og Rhodos er ca. 10 km fra hotellet. Hadde inntrykk av at mange tilbringer kveldene på rommet. Var en kjekk butikk i selve hotell området og der får en kjøpt det meste en trenger på ferie. Vil nevne at det blåser hele tiden på Faliraki og det kjentes godt på stranden og ellers i området. Vi var også en kveld på Nobel gourmet restaurant og det var en herlig opplevelse.

Alt i alt var dette en flott ferie og dersom du føler deg litt sliten og trenger en avslappende ferie er dette hotellet virkelig og anbefale.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Torunn Secilie L
harmony_el, General Manager på Elysium Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Dear Valued Guest,

On behalf of all of us here at the Elysium Resort & Spa, I would like to thank you for having chosen our hotel for your holidays and for the time devoted to share your experience on TripAdvisor. I was pleased to read that our service and facilities met your expectations and that you had a wonderful stay. It is always rewarding for our efforts to receive such a positive feedback.

I would like to thank you once again for the time you have taken to share the experience of your stay in our hotel and truly hope to have the pleasure to welcome you again at the Elysium Resort & Spa during your next trip on the island of Rhodes.

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Vår familie (voksne og tenåringer) hadde et fantastisk opphold på Elysium. Vi hadde fine rom og personalet var alltid hyggelig og ga superservice, spesielt kelneren vår Marilena. Maten var variert og nydelig (vi spiste alt for mye) og spabehandlingene utrolig avslappende. Dette er det beste feriehotellet vi har bodd på.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Tromsoefamilie
harmony_el, General Manager på Elysium Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Dear Valued Guest,

On behalf of all of us here at the Elysium Resort & Spa I would like to thank you for having chosen our hotel for your holidays and for taking the time to share your experience. I am really glad to read that you thoroughly enjoyed your stay with us and that you liked the service provided by our staff. Please rest assured that we will pass to everyone your nice comments. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent feedback. We look forward to welcoming you again in our hotel in the near future.

Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Etter litt startproblemer med rommet vi hadde booket, fikk vi et flott opphold med upåklagelig service og smilende personale. Rent og pent inne på området.
Utenfor hotellområdet er det veldig mye søppel og skit som ligger og flyter. Det ødelegger litt av inntrykket. Kunne med fordel vært litt bedre tilrettelagt for gående i området. Mye lokal trafikk forbi hotellet, så jeg tror ikke jeg ville hatt med barna hit.
Prisene på hotellet er 2-3 ganger det man må betale ellers i området.
Ønsker man en bekymringsløs ferie med strand, spa og god mat kan dette hotellet allikevel anbefales hvis man har råd.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Vidarsag
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi har reist til dette hotellet for tredje gang nå. Elysium skuffer ikke. Fine rom med havutsikt, ingen eller lite kamp om solsenger, fin strand og plenty med solsenger (men rullestein), veldig god mat til alle måltider og gjennomført super service fra hele personalet. Kort vei til Rhodos by.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, BergenBerlin
harmony_el, General Manager på Elysium Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Dear Valued Guest,

On behalf of all of us here at the Elysium Resort & Spa I would like to thank you for your time to review our hotel and for your excellent rating. I am proud to hear that our facilities and high level of service provided met your expectations and that you thoroughly enjoyed your stay with us. I hope to welcome you in our hotel for many more holidays.

Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Hvis man vil ha "det lille ekstra" er ELYSIUM et godt valg. Store flotte rom, hvor vi ble møtt med både vin og søt snacks ved ankomst. Hele området; lobby, bar, restaurant og uteareal rundt og omkring basseng er classy og gjennomført stilrent. Flere nevner høye priser i baren, men hallo, så har de bartendere i verdensklasse. Hver drink fremsto som et smakfullt stykke kunst! Alle menn må huske å pakke med langbukser i kofferten, her kommer man ikke inn til middag i bermudashorts. Helt supert, når servitørene stiller med slips og vest og sørger for nydelig vin og gourmetmat, bør også gjestene droppe badetøyet og ta på fintøyet til kvelds. Generelt vil jeg si hotellet passer best for voksne par. Vannsklier, lekestativ og underholdning for barn finnes nok på andre hotell. Pluss poeng for shuttlebus til Rhodos By flere ganger om dagen, med hyggelig sjåfør. Toppscore til staben, i alle ledd!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, ilhaugen
harmony_el, General Manager på Elysium Resort & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2017