Kresten Palace(Koskinou)
  • Frokost inkludert
Bookgreece.com
  • Frokost inkludert
  • Svømmebasseng
Romantza Mare(Kalithea)(Mye for pengene!)
Priceline
TripAdvisor
Anmeldt 27. mai 2016

Sunwing Kallithea er enkelt sagt kun for barnefamilier, ligger fint til ved stranden og har fine uteområder. Vi bodde med to barn (3 og 5 år) på Royal family på Helios med flott havutsikt (bedre enn "begrenset havutsikt" skulle tilsi). Flott veranda, rengjøring daglig, men stedvis litt slitt inventar, uten at det trekker ned.

Det blåser mye i området (vindmøllen borte i veien bekrefter dette) og den uken vi var der, blåste det mye hver dag, selv om været var fint. Særlig bassengområdet ved Helios er vindutsatt og du må tidvis passe på badelekene. Kombinasjonen av vind og kaldt bassengvann gjør ellers at man fort blir kald om man prioriterer bassengliv, i hvert fall når det er litt tidlig eller sent på sesongen (vi var her i slutten av mai).

Vi likte stranden best, og både barna og vi likte at det var noen små, avrundede, fine steiner å kaste, samtidig som vi slapp å dra med oss mye sand tilbake til rommet. Stranden ligger i le for nordvest-vinden og vannet er klart og innbyr til snorkling. Ikke så mye spennende fisk og sjødyr, kanskje, men anbefales.

Maten var dessverre skuffende. Vi spiste buffet stort sett hver dag. Med mange barn i omløp må man regne med at det er kaotisk, og køståing må påregnes selv utenom høysesong. Vi har vært på sunwing flere andre steder og opplevde buffet-maten på Sunwing Kallithea som ensformig og med begrenset utvalg. Vinen var ikke noe å skrive hjem om. Ensformig mat henger kanskje sammen med at Kallithea oppleves som en større turistmaskin enn de andre sunwing-resortene vi har besøkt. For glutenallergikere: her brukes tydeligvis hvetemel til det meste.

Treningsrommet er bra, men dessverre ikke tyngre handtler enn 34 kg:) Joggeløypen på 1,6 km er lavterskel, men tett befolket. Ennå bedre for de som liker å løpe er kanskje en morgentur til høydedragene med fin utsikt ca 4 km sør for sunwing, selv om fortauene er smale langs hovedveiene.

Oppsummert: Fint sted for barnefamilier, skuffende mat, kjølig (forsesong) og vindfullt ved bassengene, dra på stranden.

• Opphold: mai 2016, reiste med familie
3  Takk, Northernviking01
Sunwing K, Front Office Manager på Sunwing Kallithea Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2016

Northernviking01 thank you for your comments! We will keep them on mind in order to improve our services. We hope to see you again here at Sunwing Kallithea Beach!

Anmeldt 20. mai 2016

Reiste hit sammen med samboer og 2 barn (et barn på 9 år og en baby)
Valgte dette hotellet fordi vi fikk dette anbefalt.
Hotellet var rent og pent så det var ingenting å si på renholdet.
Ingenting å utsette på personalet de var meget hyggelige å hjelpsomme og et stort pluss med lege på hotellet.
Kunne til tider bli svært trangt rundt bassengkanten, var også noen dager på standen som ligger på hotellet.
Her var det også svært trangt og folksomt, men man kan vell ikke forvente annet i høysesongen.
Anbefaler å velge all inklusive hvis du skal reise hit da det ikke ligger noen restauranter i umiddelbar nærhet og det koster mye hvis du skal reise inn til Rhodos by vær dag.

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, Espen H
Sunwing K, Front Office Manager på Sunwing Kallithea Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2016

Thank you for the feedback from your stay here at Sunwing Kallithea Beach! I wish you a nice summer and hope to see you again in the future here at our resort!

Anmeldt 12. april 2016

Har feriert på sunwing Kallithea flere ganger siden på 90 tallet og er godt fornøyd med stedet både rom og uteplassen med baseng. Stranda rett ned for hotellet er veldig fin der vi inntar lunch hos Vagelis kantina som er en liten kantina som vi skandinaver lar oss begeistre av Hr.Vagelis. Anbefaler stedet, så i 2016 bør dere oppleve Kallithea

Romtips: Vi bor på Triton
  • Opphold: august 2015, reiste som et par
2  Takk, tgraa
Anmeldt 7. februar 2016 via mobile enheter

Fantastisk hotell og personale. Vi reiser tilbake hit år etter år. Blir aldri skuffet og barna elsker seg her. Vi spiser kun på a la carte restauranten. Her er det god service og mat. Fine hotellrom spesielt hvis du får direkte bassengutgang ( triton)eller de nyoppussede rommene med stor terrasse. ( Poseidon) Nært til fin og lang steinstrand. Mange barneaktiviteter. Tilrettelagt for å ha med barn. Her er alt tenkt på! Bra supermarked med godt utvalg. Her velger vi også frokost på restauranten
fordi utvalget er såpass bra. Egen løperunde på hotellet på ca 2,5 cm. Eneste negative jeg kan finne er at det kan bli litt varmt på terrassene og at det er litt manglende solskjerming på enkelte rom. Kan anbefales på det sterkeste!

Opphold: februar 2016, reiste med familie
1  Takk, karibjer
Sunwing K, Front Office Manager på Sunwing Kallithea Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. mars 2016

Thank you for your feedback regarding the sun shade, it is really appreciated!
I hope we can welcome you & your family once again this summer here at Sunwing Kallithea Beach!

Anmeldt 7. september 2015 via mobile enheter

Dette hotellet er kun for barnefamilier. Anbefaler ikke å dra hit hvis du ikke har barn, ingenting er tilrettelagt for deg.

Aircondotion var bare fra kl 16:00-0800, ellers blåste det bare luft fra anlegget. Med 43 grader på det meste blir det krise.

Du må betale 2,5€ for å bytte en strandhånduk hvis du bor i leilighetene Small Family. Alle andre steder vi har reist har dette vært kostnadsfritt. Du må dessuten også betale 3,5€ for en solseng på VING's eget område på stranden.

Alt som selges på hotellet er blodpriset.

De har mini-market, minibank og store bassengområder, men anbefaler stranden.
Et fint hotell hvis du har barn, men for oss ble det bare for mye støy fra skrikende barn. Det ligger midt i ingenmannsland og du må leie kjøretøy eller ta taxi til områdene rundt.
Dra hit hvis du har barn!

Opphold: september 2015, reiste som et par
1  Takk, Ann Cathrin J