Rodos Palladium(Kalithea)
  • Gratis parkering
Stavros Melathron Studios(Koskinou)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Romantza Mare(Kalithea)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
  • Svømmebasseng
HotelsClick
TripAdvisor
TripAdvisor
Anmeldt 1. august 2017

Stort hotell med mange ulike aktiviteter. Ypperlig for barn og bra variasjon. Maten på hotellet var variert etter temadager f.eks. Barbecue, Greek, osv.
Hotellet ligger bra plassert i forhold til vind og har et stort antall solstoler plassert rundt bassengene. Det kan oppleves noe trangt til tider rundt bassengene, men stort sett ingenting å klage på.
Show på hotellet flere kvelder i uken basert på temaer som Abba, Rock osv. og fungerte som bra underholdning både for store og små!

Anbefaler hotellet helt klart og kommer nok til å reise tilbake ved senere anledning.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Sander S
Anmeldt 20. juli 2017

Var der med to gutter på 14 mnd og 2,5 år og det var mye morsomt for de også. Selv om man skulle tro at det var litt større barn som ville fått et utbytte av dette oppholdet.
Lollo og Bernie var jo den store hitten, og vi var selvskrevne gjester på mini-disko og familieunderholdningene. Det jeg syntes var synd var at sanden på lekeplassene var møkkete og lite barnevennlig. Når det er såpass mange familier der bør de spandere på seg ordentlig sand. Artistene var veldig flinke og flinke med barna.
Hadde og kunnet ta seg bedre tid på de forskjellige barneoppvisningene...vet at det sikkert er slitsomt å ha barn rundt seg til alle døgnets tider, men det er nå slik at det er barna som er grunnen til at vi velger å dra på sånne reiser:)
Maten på restauranten (ikke buffeen) var veldig god og servicen var eksemplarisk!!

Romtips: Kanskje et som ikke er så langt unna det man er mest interessert i:)
  • Opphold: april 2017, reiste med familie
Takk, Badboni E
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Flott hotellanlegg for de med barn. Resturantene på området var ikke noe for de som setter pris på god mat. (Gratis mat til barn under 12år) samt dyrt. I og med at leiligheten var stor så lagde vi Lunsj der. Prisene er relativt stive på hele omradet. Super marked med super høye priser. Gå i 2 minutter til å handle til en helt annen pris. Flotte basseng med sklie og det som trengs. Trivelig betjening. Prøve all INK buffet en dag den var bra, med masse forskjellig.

Opphold: juni 2017
1  Takk, Lasse N
Anmeldt 8. juni 2017 via mobile enheter

En uke på Royal Family- leiligheter som var utrolig praktisk utformet for oss fem som reiste, og med fantastisk uteplass og utsikt. Det mest geniale med rommet, var veldig god plass til kofferter og ting, store rom, mange utganger til terrassen, og at utsikten var mye bedre enn vi forventet.

Veldig fine bassengområder, svært bra wifi, god mat i buffet, hyggelig betjening, rent og pent og treningsfasiliteter, spa, strand, underholdning - de hadde alt! Utrolig godt fornøyd!

Opphold: mai 2017, reiste med familie
1  Takk, Paal K
Anmeldt 27. mai 2017 via mobile enheter

Anbefaler hotellet og Rhodos på det varmeste. Hotellet har utrolig god og variert mat, rene og fine rom og mange valgmuligheter med tanke på alle typer aktiviteter. Bading, minigolf, fotball, tennis, joggerunde, shopping i Rhodos ++ Utrolig hyggelig og serviceinnstilt personale

Opphold: mai 2017, reiste med familie
Takk, 937_yvindk