Anmeldt 1. august 2017

Det er nesten flaut å si det, men vi har vært her 11 eller 12 ganger. De første årene to ganger per år; en gang på sommeren og en gang på høsten. Sist for to uker siden - i to uker.

Vi begynte å dra dit når vår eldste ble født. Det var relativt kort reisevei, vi hadde et godt inntrykk av Rhodos fra før, og fikk en anbefaling på Sunwing Kallithea Beach. Stedet traff oss midt i hjertet, og enda bedre - datteren vår elsket det. Da vår nr. to ble født, fulgte hun i samme sporet, og en sommer uten Lollo og Bernie har siden den gang vært utenkelig. Vi har forsøkt oss noen ganger med "skulle vi kanskje dratt et annet sted i sommer, for å få litt avveksling?", men det blir stemt ned med en gang.

Kort sagt har stedet alt. Velger man All inclusive eller Sunwing Inclusive vil man ikke mangle noenting, snarere tvert imot. Maten er svært god, variert og spennende (vel å merke på All inclusive), hotellpersonellet er med noen få unntak svært hyggelige, det er mange basseng å velge mellom, det er minimarked med alt man trenger, og havet er et steinkast unna. Hotellet har til og med et eget, lite tivoli.

Skulle jeg satt fingeren på noe, måtte det være to ting: Det meste er fryktelig dyrt. Med mindre du har AI, koster en vanlig is fort opp mot 30 kroner. En vanlig drink pluss/minus 80 kroner, avhengig av eurokursen. Og på minimarkedet må du betale fantasipriser, eksempelvis om du skal ha oppblåsbare badeleker. Gjerne 3-400 kroner for en luftmadrass. Dernest er rommene og fellesarealene på hovedhotellet ikke pusset opp i særlig grad på mange år. Det er gjort noen få, små grep, men de trenger definitivt en oppgradering/renovering snart.

Uansett, dette er et fantastisk, og ikke minst trygt sted, som har stått for mange av våre beste minner fra årene barna har vært små. Nå når de har blitt større og vi har fått pusten igjen etter småbarnsperioden, vil vil nok etter hvert begynne å reise litt lengre fra tid til annen, type USA, Asia m.m. Men vi vil alltid komme tilbake til Sunwing Kallithea Beach.

Romtips: The "Triton" part of the hotel has got some flats with private pools. A little more expensive, but worth a go.
  • Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Phambre
Anmeldt 1. august 2017

Stort hotell med mange ulike aktiviteter. Ypperlig for barn og bra variasjon. Maten på hotellet var variert etter temadager f.eks. Barbecue, Greek, osv.
Hotellet ligger bra plassert i forhold til vind og har et stort antall solstoler plassert rundt bassengene. Det kan oppleves noe trangt til tider rundt bassengene, men stort sett ingenting å klage på.
Show på hotellet flere kvelder i uken basert på temaer som Abba, Rock osv. og fungerte som bra underholdning både for store og små!

Anbefaler hotellet helt klart og kommer nok til å reise tilbake ved senere anledning.

• Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Sander S
Anmeldt 20. juli 2017

Var der med to gutter på 14 mnd og 2,5 år og det var mye morsomt for de også. Selv om man skulle tro at det var litt større barn som ville fått et utbytte av dette oppholdet.
Lollo og Bernie var jo den store hitten, og vi var selvskrevne gjester på mini-disko og familieunderholdningene. Det jeg syntes var synd var at sanden på lekeplassene var møkkete og lite barnevennlig. Når det er såpass mange familier der bør de spandere på seg ordentlig sand. Artistene var veldig flinke og flinke med barna.
Hadde og kunnet ta seg bedre tid på de forskjellige barneoppvisningene...vet at det sikkert er slitsomt å ha barn rundt seg til alle døgnets tider, men det er nå slik at det er barna som er grunnen til at vi velger å dra på sånne reiser:)
Maten på restauranten (ikke buffeen) var veldig god og servicen var eksemplarisk!!

Romtips: Kanskje et som ikke er så langt unna det man er mest interessert i:)
  • Opphold: april 2017, reiste med familie
Takk, Badboni E
Anmeldt 17. juni 2017 via mobile enheter

Flott hotellanlegg for de med barn. Resturantene på området var ikke noe for de som setter pris på god mat. (Gratis mat til barn under 12år) samt dyrt. I og med at leiligheten var stor så lagde vi Lunsj der. Prisene er relativt stive på hele omradet. Super marked med super høye priser. Gå i 2 minutter til å handle til en helt annen pris. Flotte basseng med sklie og det som trengs. Trivelig betjening. Prøve all INK buffet en dag den var bra, med masse forskjellig.

Opphold: juni 2017
1  Takk, LasseN251
Anmeldt 8. juni 2017 via mobile enheter

En uke på Royal Family- leiligheter som var utrolig praktisk utformet for oss fem som reiste, og med fantastisk uteplass og utsikt. Det mest geniale med rommet, var veldig god plass til kofferter og ting, store rom, mange utganger til terrassen, og at utsikten var mye bedre enn vi forventet.

Veldig fine bassengområder, svært bra wifi, god mat i buffet, hyggelig betjening, rent og pent og treningsfasiliteter, spa, strand, underholdning - de hadde alt! Utrolig godt fornøyd!

Opphold: mai 2017, reiste med familie
1  Takk, Paal K