Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Dette hotellet er nok supert for småbarnsforeldre, men for oss uten barn ble det mye mas.

Leilighetene hadde alt du trengte, men begynner å trenge litt oppfriskning.

Vi hadde all inclusive, og det var mye å velge mellom på buffeén, men det er jo ikke gourmet... Vi kunne velge to lunsjer og to middager på en ala carte restaurant, og det var roligere. Maten var dog den samme som på bufféen.

Kort vei til Rhodos by, men taxikøen var lang.

Anbefales for en familie med småbarn, men styr unna hvis du skal på parferie.

Takk, Toril R
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Stedet passer veldig bra for familier med så og store barn. Man finner alt man trenger på området. Kort vei til stranden. Mange badebasseng og mye aktiviteter. All inclusive maten kan være noe kjedelig. Kort vei til Rhodos by.

Takk, Morten P
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Vi har kost oss masse!
Her er det store og fine rom, god mat og god drikke! Hyggelig betjening, som hjelper deg å finne deg til rette. De tar godt vare på oss, vi har en sønn med matallergi og han får hjelp til å velge mat av betjeningen!

Takk, ATLE S
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Har vært der 3 år på rad i september med en liten gutt som har gått fra vogn og bleier til Lollo & Bernie show på kvelden. Det er helt perfekt for de små, alt er tilrettelagt og da kan mor og far slippe ned skuldrene også. Syns «aktivatorene» var veldig sløve og uinteresserte i år sammenlignet med foregående år. Det + at maten blir veldig lik og kjedelig inne på området trekker ned til 4. Men absolutt verdt penga for de med barn.

Opphold: september 2017, reiste med familie
Takk, ChristerN128
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Sunwing i kalithea er jo et eldorado hvis du reiser med barn. Her trives de aller fleste.

Ankomst:
Grei ankomst. Vist av guide til rett resepsjon. Ja, de har to resepsjoner avhengig av hvilken del av hotellet du bor på.

Innsjekk:
Kjapt og enkelt, effektiv betjening.

Rommene:
Vi hadde Lollo og Berniesuiten. Vi fikk ikke så mye bruk for den biten som går på lollo og bernie da vi reiste med en baby på 8 mnd. Men plasseringen er god. Denne romtypen er plassert nærmest bassenget og har stor veranda, leker på rommet og er lyst og fint. Vi hadde også en bambino stor pakke på rommet noe som ga oss masse utstyr til babyen.
Verandaen er kjempestor, ca 30 kvm og halve er under tak noe som gjorde at rommet ikke ble så varmt. Det er også sittemuligheter og solstoler på verandaen.
De vanlige rommene er veldig like lollo bernie suiten, men litt andre farger på putene og enklere møbler, mindre veranda og er plassert i 2.etg eller lengre bak på hotellområdet.

Maten:
Man har 5 valg ved å bo her.
Ingen mat
Kun frokost
Sunwing inclusive
Kitchen inclusive
All inclusive.
Vi hadde kitchen inclusive og kan kun vurdere den. Men la merke til at ved all inclusive og sunwing inclusive så hadde du alle måltider i bufeet restauranten og denne hadde stort preg av å være en mat sal. Veldig upersonlig og kaospreget.
Ved kitchen inclusive har du frokost i bufeetrestauranten. Helt ok til frokost. Veldig mye å velge i.
Lunsj og middag serveres i costas kitchen fra ala cart menyen. Det er 3 retters lunsj og middag. Menyen er ikke stor, men du klarer fint å prøve forskjellig fra dag til dag. Betjeningen er stort sett hjelpsomme, men noen har dessverre jobbet der litt for lenge og har dette kun som jobb, ikke som en opplevelse for gjesten.
Maten her var veldig bra.

Hvis en vil prøve noe annet så finnes det en restaurant til som har ala cart meny som en kan kjøpe fra. Maten her var også veldig bra.

Området:
2 store bassengområder. Var aldri fullt ved bassengene. Alltid solseng å finne.
Mye som skjer hele dagene hvis man vil.
Det er også mini marked, juicekiosk på området.

Prisene på alt som var i tillegg utenom kitchen inclusive var veldig dyrt. Her melker de kunden. Eksempel var 1 kule is kostet to euro, men skulle du ha 1 kule is med noen biter jordbær var det elleve euro.
En kopp svart kaffe 3 euro.
Vann kostet 0,8 euro for 1,5 liter i markedet. På butikken 6x1,5 liter for 1,6 euro.
Så anbefaler alle å bruke de 3 store matbutikkene som ligger ut porten og til høyre. Det første etter 100 meter, det neste etter 500 meter og det siste, men største etter ca 1000 meter. Her er det mye å spare.

Betjeningen:
Veldig hjelpsomme og hyggelig betjening over alt.
Damika i hovedresepsjonen sjekker ut om det er vi trenger. Vi lette etter malte ekstrakt til babyen og hun ringe både spesialbutikker og apotek for å lete. De fleste lever som sagt for å gi gjestene en uforglemmig opplevelse.

Konklusjon:
Reis hit med barn. Alt du trenger ligger innenfor porten.
Men har du ikke all inclusive så koster det en trenger mye inne på området

Takk, Ebsen